Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noe teori på det med skytingen? Mener jeg har lest tidligere at det ikke var noe problem med skyting. Må i såfall revurdere elgjaktaDu jobber i politiet du også?[emoji2] Ja har samband- men dette har jeg hengt på brystet. Har egentlig ikke tenkt på strålinger [emoji54] Vi har jo litt skytetrening men dette må kuttes ut når man er rundt 12-16 uker ifølge leder grunnet den høye lyden , så da tar ip treningene slutt.. Tar ingen sjanse. Kan heller ikke jobbe nede på gulvet- må jobbe inne- så er mye å tenke på.![]()

Er det noe teori på det med skytingen? Mener jeg har lest tidligere at det ikke var noe problem med skyting. Må i såfall revurdere elgjakta![]()
Blir ikke du satt til kontorarbeid da? Det bli kvinnene på kontorer til mannen minJobber i politiet , så blir for skjermet fra det mest voldsomme [emoji851]
På ambulansestasjonen hos oss har flere sambandet med beltetI ambulansa har vi det hengande i hjertehøgde (forbaska drit men e visst det som e best). Veit ikkje om det e alternativ for politiet og? [emoji5]️
Blir ikke du satt til kontorarbeid da? Det bli kvinnene på kontorer til mannen minde blir tatt rett ut av all ordenstjeneste. I ambulansen får man ikke jobbe i det hele tatt.. [emoji85] det suger litt [emoji23]
Bare kopierer det han skrev til megJa og nei, jeg jobber på operasjonssentralen samtidig som jeg får være ute, samt at jeg følger ip treninger som er litt voldsomt [emoji38] Kan du spør mannen din hva jentene gjør med ip godkjenningen?[emoji23] er så ny i politiet og ikke satt meg inn i noe. Ingen som vet om graviditeten- men skjønner jo at jeg snart burde lufte det [emoji85] så må jo late som ingen ting og følge det jeg må. Men når jeg tenker meg om har jeg ikke sett høygravide gå opp til skyteprøve og drive med harde pågripelser etc [emoji85]
Ja litt kjipt- er heldig som har jobben på operasjonssentralen- da sitter jeg veldig trygt får bare ikke jobbe nede..
Bare kopierer det han skrev til meg
Her er vertfall svaret jeg fikk![]()
Du deltek ikkje på ip treningane men du beheld godkjenninga. Graviditet skal ikkje ver nøke du tape på mtp godkjenninger, ansiennitet, lønn osv
Så fort an veit nøke må d taes opp med nærmeste leder [emoji106]
Ingen problem! Masse lykke til[emoji173]Åå takk til mannen din for svar [emoji7]- tenkte det var veldig stress å drive med den tunge vesten når magen kom[emoji23] og ikke minst hvis det skulle skje noe [emoji54]
Takk igjen!!