Hvem vet om graviditeten?

Du jobber i politiet du også?[emoji2] Ja har samband- men dette har jeg hengt på brystet. Har egentlig ikke tenkt på strålinger [emoji54] Vi har jo litt skytetrening men dette må kuttes ut når man er rundt 12-16 uker ifølge leder grunnet den høye lyden , så da tar ip treningene slutt.. Tar ingen sjanse. Kan heller ikke jobbe nede på gulvet- må jobbe inne- så er mye å tenke på. :)
Er det noe teori på det med skytingen? Mener jeg har lest tidligere at det ikke var noe problem med skyting. Må i såfall revurdere elgjakta :sad015
 
Kun meg og min samboer :) hadde lyst til å fortelle mine foreldre, men jeg tenkte jeg skulle vente til min bursdag tidlig juni :)
 
Er det noe teori på det med skytingen? Mener jeg har lest tidligere at det ikke var noe problem med skyting. Må i såfall revurdere elgjakta :sad015

Nei var hos legen. Er litt ulik forskning i forhold til hørselen... samt at jeg ikke kommer til å passe tung vest osv når jeg blir større [emoji87] Legen mente det var trygt frem til uke 16.. :)
 
Her er det samboern min (bf), mamma, papp og to av mine nærmeste venninner som vet❤ Er jo egentlig veldig tidlig enda, men de hadde fått vite det uansett om noe skulle gå galt så❤
 
Mannen og noen venninner :) pluss sjef.
 
Kun sambo som vet :)
 
Samboer fikk vite det først. Deretter to nære venninner og to gode kollegaer/venninner. Neste blir vel sjefen:)
 
Mannen min, foreldrene mine, søstra mi og 4 stykker på jobb inkludert sjefen :)
 
Jobber i politiet , så blir for skjermet fra det mest voldsomme [emoji851]
Blir ikke du satt til kontorarbeid da? Det bli kvinnene på kontorer til mannen min :) de blir tatt rett ut av all ordenstjeneste. I ambulansen får man ikke jobbe i det hele tatt.. [emoji85] det suger litt [emoji23]
 
Blir ikke du satt til kontorarbeid da? Det bli kvinnene på kontorer til mannen min :) de blir tatt rett ut av all ordenstjeneste. I ambulansen får man ikke jobbe i det hele tatt.. [emoji85] det suger litt [emoji23]

Ja og nei, jeg jobber på operasjonssentralen samtidig som jeg får være ute, samt at jeg følger ip treninger som er litt voldsomt [emoji38] Kan du spør mannen din hva jentene gjør med ip godkjenningen?[emoji23] er så ny i politiet og ikke satt meg inn i noe. Ingen som vet om graviditeten- men skjønner jo at jeg snart burde lufte det [emoji85] så må jo late som ingen ting og følge det jeg må. Men når jeg tenker meg om har jeg ikke sett høygravide gå opp til skyteprøve og drive med harde pågripelser etc [emoji85]

Ja litt kjipt- er heldig som har jobben på operasjonssentralen- da sitter jeg veldig trygt får bare ikke jobbe nede..
 
Ja og nei, jeg jobber på operasjonssentralen samtidig som jeg får være ute, samt at jeg følger ip treninger som er litt voldsomt [emoji38] Kan du spør mannen din hva jentene gjør med ip godkjenningen?[emoji23] er så ny i politiet og ikke satt meg inn i noe. Ingen som vet om graviditeten- men skjønner jo at jeg snart burde lufte det [emoji85] så må jo late som ingen ting og følge det jeg må. Men når jeg tenker meg om har jeg ikke sett høygravide gå opp til skyteprøve og drive med harde pågripelser etc [emoji85]

Ja litt kjipt- er heldig som har jobben på operasjonssentralen- da sitter jeg veldig trygt får bare ikke jobbe nede..
Bare kopierer det han skrev til meg
Her er vertfall svaret jeg fikk ;)


Du deltek ikkje på ip treningane men du beheld godkjenninga. Graviditet skal ikkje ver nøke du tape på mtp godkjenninger, ansiennitet, lønn osv

Så fort an veit nøke må d taes opp med nærmeste leder [emoji106]
 
Bare kopierer det han skrev til meg
Her er vertfall svaret jeg fikk ;)


Du deltek ikkje på ip treningane men du beheld godkjenninga. Graviditet skal ikkje ver nøke du tape på mtp godkjenninger, ansiennitet, lønn osv

Så fort an veit nøke må d taes opp med nærmeste leder [emoji106]

Åå takk til mannen din for svar [emoji7]- tenkte det var veldig stress å drive med den tunge vesten når magen kom[emoji23] og ikke minst hvis det skulle skje noe [emoji54]

Takk igjen!!
 
Mannen, mamma og to venninner.
Håper å kunne vente med å si noe til slutten av mai, men mannen er allerede sprekkeferdig :p
 
Back
Topp