Hvem vet om graviditeten?

Ingen [emoji87][emoji87] Bare mannen.. Men må snart fortelle sjefen slik at jeg kan unngå skytetreningen og løping med tungt utstyr fremover fra uke 12.. [emoji1]
 
Foreldrene mine, svigers og søsteren min. Skulle egentlig vente med å fortelle det til bryllupet den 28.04. Men, så ble jeg så kvalm og måtte sykemelde meg. Når jeg da jobber med min familie så var det ikke så lett å holde det hemmelig[emoji23] så følte vi at vi måtte fortelle det til mannen min sin familie siden vi hadde fortalt det til min[emoji23]
 
Litt for mange føler jeg..min nærmeste familie, svigermor, 2 sjefer pga sykmelding og et par venninner.
 
Min mor, stefar og en av mine søsken, og min stemor. Hans far. En arbeidskollega av han. To av mine arbeidskollegaer og fire venninner. Ah. Vi skulle jo holde det hemmelig, men vi er ikke så flinke på hemmeligheter tydeligvis [emoji23] Til helgen skal vi fortelle min far, og neste uke forteller vi en haug med søsken, hans mor og våre besteforeldre.
 
Min stefar og bestevenninne og hans to bestevenner. Hadde ikke tenkt å si det til stefaren min enda heller, men han laga middag til oss (biff) og jeg vil gjerne egentlig ha den så godt som levende [emoji28] så han lukta den lunta fort! Resten venter vi med til slutten av mai Hvis vi klarer :)
 
Jeg, typen (og dere) vet det. Ingen andre. Mistet i uke 6 sist og da var det greit at ikke så mange visste det. Men gleder meg sinnsykt til å fortelle...hele verden det. Det er det som er fint med at vi får mage. Da ser alle det så slipper vi å skrike det høyt overalt :)
 
Kun mannen vet. Men snart forteller vi det til familien (foreldere og søsken). Jeg lengter allerede for å fortelle og jeg gjorde testen i går forrige gang var det så utrolig trist å fortelle fordi jeg ble lagt in på sykehuset med Hyperemesis og de mistenkte zika virus så de ble aldri helt den samtalen man ønsket seg da vi var veldig urolige for barnet.
 
Jobber i politiet , så blir for skjermet fra det mest voldsomme [emoji851]
Ja tenkte det da du sa at du løp med tungt belte. Jeg kuttet ut belte nå. Henger det viktigste på buksa. Men Du...jeg lurte på noe, kanskje dumt spm. Men du bruker samband ikkesant? Jeg er litt skeptisk til å bruke samband med tanken på at det stråler mye. Og vi har den jo hengende på belte ved magen. Bli plutselig kjempe bekymret for det...men som sagt tenker mye rart om dagen så vet ikke lenger Hva som er rasjonelt og som er hormonelt :/
 
Ja tenkte det da du sa at du løp med tungt belte. Jeg kuttet ut belte nå. Henger det viktigste på buksa. Men Du...jeg lurte på noe, kanskje dumt spm. Men du bruker samband ikkesant? Jeg er litt skeptisk til å bruke samband med tanken på at det stråler mye. Og vi har den jo hengende på belte ved magen. Bli plutselig kjempe bekymret for det...men som sagt tenker mye rart om dagen så vet ikke lenger Hva som er rasjonelt og som er hormonelt :/
I ambulansa har vi det hengande i hjertehøgde (forbaska drit men e visst det som e best). Veit ikkje om det e alternativ for politiet og? ☺️
 
Her er det mange som veit etter kvart, fordi vi har lyst på forståelse på våre rekaksjona viss det går gale igjenn. Og når ein då har inkludert sine næraste og eit lite nettverk av venna, så får ein på ein måte ei ramme det ein har lov å reagere uten å måtte høyre på unnskyldninga om «det var nok ikkje liv laga» i mangel på andre ting og sei. ☺️
Har stått to gonga før og følt meg VELDIG aleine, så no prøva vi omvendt taktikk ❤️
Så kryssa vi fingrane på det går bra ☺️
 
bare mannen,ellers ingen[emoji1] Men regner med å si det til mamma hvis vi ser bankende hjerte neste uke:)
 
Samboer, søsteren hans og mannen hennes, og 2 vennepar og 1 vennine.. Alle de vet det pga vi har holdt på med prøverør, og så viste de testdatoen min.
 
Ja tenkte det da du sa at du løp med tungt belte. Jeg kuttet ut belte nå. Henger det viktigste på buksa. Men Du...jeg lurte på noe, kanskje dumt spm. Men du bruker samband ikkesant? Jeg er litt skeptisk til å bruke samband med tanken på at det stråler mye. Og vi har den jo hengende på belte ved magen. Bli plutselig kjempe bekymret for det...men som sagt tenker mye rart om dagen så vet ikke lenger Hva som er rasjonelt og som er hormonelt :/

Du jobber i politiet du også?[emoji2] Ja har samband- men dette har jeg hengt på brystet. Har egentlig ikke tenkt på strålinger [emoji54] Vi har jo litt skytetrening men dette må kuttes ut når man er rundt 12-16 uker ifølge leder grunnet den høye lyden , så da tar ip treningene slutt.. Tar ingen sjanse. Kan heller ikke jobbe nede på gulvet- må jobbe inne- så er mye å tenke på. :)
 
Back
Topp