Hvem vet du er gravid?

Venninner har vært super støtte for meg, så de vet med en gang jeg ser to streker.
Godt å ha folk rundt som skjønner hvorfor hodet ikke alltid har vært på plass de siste 6mnd
 
Her vet kun meg og pappen + ei venninne! Syns fortsatt det er tidlig å fortelle familien i jula, er bare 5+3 i dag!
 
Har fortalt det til mine foreldre og søsken. Er 5+5 i dag så er veldig tidlig å fortelle enda, men er veldig glad for at mamma visste det i sommer da jeg mistet, så tenker det er viktig å ha eventuelt støtteapparat rundt denne gangen også. Nå er jeg kvalm til forskjell for sist gang, så har mer troen nå:)
 
Foreldrene våre, og en god del venner, pluss noen av søsknene våre.
 
Har fortalt det til ganske mange, fordi vi har vært gjennom IVF og mange kjenner til dette og spør derfor hvordan det har gått denne gangen. Klarer ikke lyve, så da har det blitt til at jeg har fortalt det til de som har spurt. Har hittil fortalt det til mamma, søstrene mine og familien deres, svigermor, 7 venninner og sjefen min :p
 
Fortalte det til mine foreldre og søstrene mine i går, skal fortelle det til svigermor og svoger i morgen :happy:
Selv om jeg synes det er tidlig, så var det veldig deilig å fortelle det :)
 
Nå begynner det å bli mange som vet :p
Fire venninner, et vennepar, sjefen, legen, familien min og svigerfamilien. Jeg har en god følelse nå, håper og tror det går bra. Men uansett tenker jeg det er greit med litt støtte hvis det ikke går:)
6 uker i morgen:D
 
Pappa’n, hans bestekompis og min bestevennine :D Fint å ha noen å spørre om råd når hun har 4 barn og vi ingen :p
 
Her har det utviklet seg litt over styr. Skulle holde det ganske så hemmelig, men tenkte at min beste venninne og min mor kunne få vite det, siden jeg ville snakket med de om det ikke går veien uansett. Da måtte sambo få fortelle sine foreldre også. Så tenkte jeg at det var greit om søstrene mine også visste det. Og mamma vil mulighens røpe til besteforeldrene mine, da måtte hans besteforeldre også få vite... :whacky059.

Men nå er det infostop frem til uke 12... Håper jeg :smiley-angelic006
 
Akkurat fått fast jobb, så kvir meg litt til å fortelle på jobb når den tid kommer :p
Kjenner litt på det samme. Har jobbet i bedriften siden april'13, men byttet til ny base jan'16. Ett år senere gikk jeg ut i fødselspermisjon, og kom ikke tilbake før september i høst. Og grunnet skade som måtte behandles hos fysioterapeut 2 ganger i uken, en uke ferie, og sykdom nesten hele desember, har jeg knapt vært på jobb de siste 2 årene!
 
Mine foreldre og hans, nærmeste venner (sånn ca 4-5 vennepar), flesteparten fikk vite det rett etter positiv test :happy:
Og ved en passende anledning får resten av venninnene mine vite det :rolleyes:
Så ikke så mye hemmelig her altså :hilarious:
 
Back
Topp