Hvem vet dere er gravide?

De som vet nå, er meg, mannen, bror til mannen og kjæresten, min beste veninne og min mamma og stefar. Skal på 12 ukers ultralyden 30. desember og da er alle barna våre samlet her helgen etterpå, så da skal vi fortelle til 3,5 åringen, 5 åringen og 11 åringen. Så da blir det nok mer offentlig etter det :hilarious:

De som vet nå, er meg, mannen, bror til mannen og kjæresten, min beste veninne og min mamma og stefar. Skal på 12 ukers ultralyden 30. desember og da er alle barna våre samlet her helgen etterpå, så da skal vi fortelle til 3,5 åringen, 5 åringen og 11 åringen. Så da blir det nok mer offentlig etter det :hilarious:
Er ikke 30.desember veldig sent å ha 12 ukers på? :bag:

Ingen hemmelighet her :) En så fin og koselig nyhet klarer jeg ikke å holde tett om. Så vi fortalte det dagen etter vi fant det ut til foreldrene våre, måtte si det tidlig på jobb pga risikofylt arbeid og har bare fortalt det gradvis til venniner:dummy1: Resten av slekt og venner får vite det etter hvert som vi treffer dem eller etter neste ultralyd hvis alt er bra. For meg er det unaturligt at det skal være hemmeligt - men det er såklart opp til hver enkelt hva som blir rett.

De fleste jeg møter gjevnlig og nermeste familie og de vennene jeg har kontakt med som jeg ikke bor i nærheten av

Kun foreldrene våre som vet foreløpig. Venter til etter ultralyd i uke 12 med å fortelle til resten av venner og familie.

Har fortalt det til venner og kollegaer denne uken, men venter til etter neste ultralyd om 3 uker med å dele med familien :)

Back
Topp