Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstår du gruer deg, men sånn er det. Du er en kvinne i en befruktet alder og det må bare ledere være klar over. Det skal ikke gå negativt utover deg. Hyggelig å si til en leder at du er lei deg over det og deler frustrasjonen hennes, men stå opp for deg selv og vær glad over graviditet (om du er det<3)! Det er en del av jobben til ledere og ikke ditt ansvar!Jeg kjenner jeg gruer meg så innmari mye til å fortelle det til sjefen min! Har prøvd å si det i noen dager nå, men klarer ikke. Føler meg så teit som ikke tørr å si det, fir egentlig burde jeg juble av glede…? Jeg jobber i en Kiwi butikk, og fikk ny butikksjef i august. Hun er verdens hyggeligste menneske! Min bestevenninne/kollega er også gravid. Hun har termin i mai, og sa det til våres sjef for 4 uker siden fordi hun ble sykemeldt pga høyt blodtrykk og muligens svangerskapsdiabetes… Hun er ass der vi jobber. Jeg er låsansvarlig med et par ansvarsområder og har nesten 100%stilling. Og nå «mister» sjefen våres di to som jobber fult, og kan mest…Og det gjør meg så vondt på hennes vegne. Allerede nå så har min kollega vært mye borte, jobber nå bare 50%. Så jeg blir automatisk sjefens «høyre hånd». Jeg har tenkt at jeg må si det så fort som mulig slik at hun kan få erstattet oss med å evt låne noen bra ansatte fra en annen butikk i den perioden vi er i perm… Men klarer bare ikke å si det. Har vurdert å vare si det rett ut, «Jeg er gravid!» Men det vil jo komme som et sjokk… Redd hun blir sur. I dag begynner jeg kl. 15, så tenkte å si det når jeg kommer på jobb, men ødelegger jeg sikkert helga hennes… Tror jeg må skru av følelsene min og bli likegyldig![]()
Har både lyst til å rope det fra alle taktopper og holde det kun mellom oss