Hvem vet at du er gravid?

Nå vet søsteren min og hennes mann det også. De skal også ha barn, og visste at vi prøvde. Så når hun spurte om jeg hadde testa, så klarte jeg ikke holde det hemmelig mer :)
 
Her vet kun jeg og samboeren det :) Klarte ikke å holde meg til søstra mi i går, spurte om hun var klar for å bli tante i August!
Vil vente med å fortelle det til jul, for å se ansiktsuttrykkene til nærmeste familie. Blir da foreldre, svigerforeldre og søsken :)
 
Dette var en fin tråd! Jeg lurer veldig på når dere sier det og til hvem?
Jeg har akkurat fått bekreftet graviditeten, 4 uker idag:happy: Vil si det til foreldrene våre nå, som vet vi har vært igjennom IVF, men lurer på hvem andre? Og når?? Er jo så tiiiidlig, men vil si det til alleeee:hilarious::D:hilarious:
 
Sambo og en venninne som også er arbeidskollega og har visst om prøvingen :D
 
mannen, svigers, mamma og pappa, småsøskna mine (tenåringer), søskna til mannen (voksne) og venninder..
 
Foreløpig er det kun mannen min, og en venninne som vet det. Jeg skal fortelle familien på julaften av andre venner så forteller jeg det i januar, resten for vite det etter 12 uker :)
 
kjæresten, foreldre, søstre, en vennine og hans familie. Og sjefen måtte jeg si det til dessverre....

jeg er uuuutrolig utålmodig - har lyst å skrike det ut!
 
Nå er det kun begge foreldrene våre, måtte si det med én gang;) Er 4+3 idag. Tror vi venter en stund med alle andre, men vil helst si det NÅÅÅÅ:hilarious:
 
Det er ikke så mange som vet det, men føles som alle kan se det - allerede! :p mulig vi sier litt mer til familien i julen :)
 
enda, så er det ikke så mange som vet det:) men vi har vært åpen om hele prøverørsdelen, så har den faktiske tesdagen den 20:p så venter nok til da:p
 
Kun mannen frem til julaften. Da får foreldre og min søster med mann vite det, men bare fordi det er jul! Ellers hadde vi ventet lenger også... Er 6+2 da. :) Andre får vente helst til uke 12, eller ganske nærme det. Sjefen og kollegaer får jeg se når blir, men senest mulig. Mistet forrige PP, og det gjør meg mer tilbakeholden...
 
Jeg er kun 4 uker på vei. Vi ble gravide ved første forsøk med IVF. Så føler egentlig veldig mange vet det allerede, da vi har vært veldig åpen om at vi har prøvd så lenge.

De som vet det:
Samboer, mamma, svigermor, min søster og begge søstrene til min samboer. Min far. Mine 5 nærmeste venninner og deres samboere. Mine to tanter som jeg har et utrolig godt forhold til:)
 
Kun mannen. Har egentlig ikke tenkt at ungene skal få vite før etter TUL, men det blir ikke før uke 11-12, så jeg lurer på hvordan vi skal klare å holde det hemmelig i jula...

Jeg elsker spekemat og rødvin, og vi skal være delvis hos svigers og delvis hos foreldrene mine, så vanskelig å holde noe hemmelig. Kan godt fortelle familiene våre, bare synes det er litt tidlig ovenfor ungene, både i forhold til at jeg gjerne skulle sett at "alt" er ok på forhånd og fordi tiden blir jo eviglang før det blir noen liten bror/søster. Jeg er 6+0 på julaften.
 
Her er det kun jeg og mannen min so vet det. Forrige svangerskap visste ingen det før vi var 17 uker på vei...blir vel noe sånt denne gangen også, dette er sistemann og syns det er kjekt og ha vår lille hemmelighet alene ei stund [emoji4]
 
Bare jeg og mannen, og en kollega som skal ha barn i februar. Passet bra å fortelle det til henne, som har alt så friskt i minne:)
 
Back
Topp