Hvem vet at du er gravid?

Kun forloveden min, søsteren min og hennes samboer vet at jeg er gravid.

Jeg jobber innen helse/omsorg og noen brukere røyker innendørs. Jeg vil ikke gå til disse brukerne nå som jeg har funnet ut at jeg er gravid.

I natt drømte jeg at en kollega var sur på meg fordi jeg ikke hadde hjulpet en av røykerne i leiligheten, så jeg burde kanskje bare si det selv om jeg syns det er vel tidlig (uke 5). Samtidig viste ikke akkurat denne kollegaen så mye forståelse sist. Microen var visst tusen ganger farligere enn litt røyk!

Uansett: sier jeg det på jobb, så syns jeg mine nærmeste skal få vite det først. Jeg bare liker å ha hemmeligheter! Noen som skjønner litt situasjonen? :arghh:
 
Fortalte det til min svigersøster idag :) så min søster og min manns søster vet det. Og to venninner som også er kollegaer. Synes det var greit hun jeg jobber med hver dag vet det i tilfelle jeg sliter noen dager nå mot jul
 
Mannen og mamma. Tror mannen blir en smule redd når jeg er gravid, og vil ikke ta del i noe nesten før fødselen, så da trengte jeg å dele med mamma :)
 
Samboer, søstera mi, bror min og mine foreldre. Skal sei det til sambo sine foreldre snart siden dei egentlig skulle vera barnevakt, men det slepper dei nå Resten må vente til veke 12. Som er i slutten av januar
 
Hadde akkurat besøk av en kusine som vet at vi har holdt på med IVF. Hun spurte når vi skulle til med neste runde, og jeg måtte leve og si Januar.. Helt krise :confused: hater å lyve!
 
Her vet noen venninner, samboer, mamma og barnet mitt (sjønne kje så masse ennå, men hu går nå rundt å seie "beibi beibi") og svigermor :)
 
Jeg har fortalt mannen, ei venninne som er 17 uker på veg og har visst om prøvinga og en kolelga/venninne som har visst om prøvinga. :) Vi ønsker å prøve å holde oss til 12 uker ca til resten hvis det går. Sjefen får nok vite det før :)
 
Jeg har fortalt samboer, mine foreldre, en kollega og ei søster :) <3 Venter med å si det til resten av den nærmeste familien til juleaften.
 
Hadde akkurat besøk av en kusine som vet at vi har holdt på med IVF. Hun spurte når vi skulle til med neste runde, og jeg måtte leve og si Januar.. Helt krise :confused: hater å lyve!

Jeg måtte forresten også komme med en hvit løgn i ettermiddag. Mamman min ringte og da spurte hun om det var noe på gang :-O Jeg svarte at det er det ikke, og at vi tar det rimelig med ro ift prøving for tiden. De vet at vi gjerne vil ha en til og lurer vel på om det ikke skal skje noe snart. 5 mnd siden vi mista nå nemlig. Men jeg hadde bare ikke lyst til å dele nyheten enda. Har egentlig lyst til å vente lenge, men spørs om det går siden vi skal være der i jula :)
 
Siden det er veldig tidlig er det bare jeg og mannen min som vet det. Etter SA tidligere i høst ønsker vi å vente litt med å fortelle det til familie og venner
 
Kun mannen :) Venter med å fortelle det til flere pga SA i oktober. Regner med vi forteller det til de første i jula :) Tror det kan bli veldig vanskelig å holde det hemmelig hele julen siden vi skal bo med familien :p
 
Det er bare jeg og samboer :)
Sist fikk de nærmeste vite det med en gang, denne gangen tenker vi å holde det hemmelig e stond :)
 
Sambo og en venninne! Fikk positiv test i dag.
Vil prøve å holde det hemmelig så lenge som mulig :)
 
sambo, sjefen, fysioterapeut, hu som farger vippene mine :p og noen andre fremmede... haha :D som en renholdspersonal på jobb, noen på en treningsgruppe... morsomt å fortelle det til random folk i livet mitt som ikke kjenner familien eller vennene mine :p har planer om å fortelle familien det i jula
 
Samboer, en søster, foreldrene mine å 3 venninder :) å foreldrene til sambo får nokk vite det snart!
 
Back
Topp