VeraSverige
Betatt av forumet
Mannen min!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortell mer!Siden ho kom så raskt var jeg helt alene i campingvogna. Samboern var og møtte ambulansen og kom like etter ho var født.
Oj oj oj... Det må ha værr litt av en opplevelse!Siden ho kom så raskt var jeg helt alene i campingvogna. Samboern var og møtte ambulansen og kom like etter ho var født.
TøffingDet gikk så fort så rakk ikke tenke så mye der og da
Vi våkna av minstemann på 16 mnd 07.10 da kjente jeg svake tak. Så gikk jeg for å tisse, da jeg hadde gjort det tok smertene seg veldig opp og jeg skjønte at dette ville gå fort. Samboern ringte ambulansen og fikk sendt unga over til broren sin som har campingvogn på samme plass. Så dro han for å møte ambulansen ved resepsjonen slik at de visste hvor de skulle. Da skjønte jeg at ho ville ut nå! Fikk vrengt av meg buksa og satt meg sånn halvveis opp i senga så var det bare å trykke. Trykka bare et par ganger så kom hodet og på neste pressrie kom kroppen. Tok ho i mot og la ho på brystet mitt med dyna mi rundt oss. Da var kl 07.25. Like etter på kom pappan og ambulansen og de klippa navlestrengen og morkaka kom. Da begynte det å gå opp for meg hva som hadde skjedd, og jeg var nok litt på utsiden av meg selv en stund
Jeg tror det gikk så greit siden jeg har født tre ganger før så jeg kjente igjen smertene og visste hva jeg måtte gjøre.
Ho er altså født i campingvogna vår i Sverige. Den svenske ambulanse kjørte oss til Halden så tok den norske ambulansen over og kjørte oss til Fredrikstad. Der lå vi en natt før vi fikk reise hjem