Hvem var den første du fortalte det til?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Jeg har ikke fortalt det til noen (om vi ser bort fra Lege)
Men Samboer fortalte det til meg. Jeg tisset, han gikk å sjekket. Syns det var en veldig fin måte.
Blir nok vår hemmelighet en stund til

Fortalte det til min samboer først, i sånn halvveis sjokk tilstand. For trodde ikke mine egne øyne at testen var positiv. Der etter kom jo mamma og pappa =D

Samboeren :)

Samboeren min og jeg sjekket testen sammen, så har sånn sett ikke sagt det til noen enda. Venter til uke 12 er over, da får familien vite det, og sjefen :)

Selvsagt mannen først, deretter et vennepar og lederen min på jobb en stund senere. Våre foreldre og søsken får vite det kommende helg, da begynner vi på 12. uke.

Samboeren min fikk vite det først.
Så to venninner/kolleger jeg var på jobb tur med. Ble nødt til å si det for det var så mye alkoholservering at jeg trengte hjelp til å dekke unna :P Sjefen min vet det også.. resten har jeg klart å holde det hemmelig for enda :D

Mannen. Deretter var det søstra mi som fikk vite
Nei forresten, nå juger jeg! :o Det var venninna mi først. Den var så veldig veldig svak, så måtte sende bilde til venninna mi med spm om det var en bitteliten strek eller om det bare var en ønskestrek

Mannen:) også ett vennepar og broren hans etter en halv uke, så holdt vi det hemmelig for resten av familien fram til uke 8, å ingen flere som vet det nå egentlig, bare sjefa fordi jeg er sykemeldt:p er 11+1:)

Sambo kom hjem med graviditets test etter jeg sa puppene var blitt ømme (: Så vi tok den sammen.
Men min mor og søster vett om det.

Jeg kjøpte meg en test da jeg var på vei til moren min,så hun fikk selvsagt vite det først.da jeg dro hjem igjen fikk mannen vite det:love7

Back
Topp