Hvem var den første du fortalte det til?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Fortalte det til samboeren som enda er den eneste som vet :)

Selvfølgelig mannen min ❤️

Samboeren min ♡♡ Blir vår lille hemmelighet noen uker til ♡♡

Mannen :) og 3venninner(de visste alle tre av vi prøvde) :D
Nå gjenstår bare familiene våres og hele resten av vennegjengen :P men kommer til å vente en god stund til før vi forteller flere :D

Utenom mannen var det min beste venninne

Kun mannen som vet det. Og så har jeg begynt å forbedrede storesøster på at det kommer til å bli forandringer her snart :p
Men kommer ikke til å si noe til verden før vi har vært på OUL.

Samboer :) i tillegg vet en god venninne, en god kollega, mamma og to av mine søsken. Vi skal fortelle til hans foreldre neste uke. De som vet og får vite nå, har også visst at vi prøver ❤️

Har fortalt det til en vennine, og jammen fikk jeg ikke vite at hun også er gravid og har termin 8 dager etter meg :p

Sambuar sjølvsagt :) Må nok fotelle til ei venninne eg skal i helgebeslk til neste helg, men helst ikkje så mange fleire før veke 12.

Mannen fekk vite det eit par timer etter positiv test, gav han ei "forsinka bursdagsgåve" der eg pakka inn ein liten pysj, nyfødthue, smokk og 3 positive graviditetstestar :D
Også sendte eg Snap til bestevennina mi. Må jo ha nokon fleire å dele gleda med ;)
I morgon må eg fortelle det til sjefen, då eg arbeider på laboratorium med skadelege kjemikal. Og fordi med forrige baby var eg sjukemeldt med ekstern svangerskapskvalme frå veke 5 :(

Tok en test den ene morgenen spm var utydelig.. Bestemte oss derfor for å ta en digital dagen etter..
Var på badet til det stod gravid, gikk så ut på hotellrommet og laget som ingenting.. Etter 5 minutter spurte jeg om ikke mannen kunne sjekke for jeg turte ikke - så kom han tilbake med det største smilet jeg har sett :D.

Sendte en snap av testen til bestevenninna mi.. Hun ble og kjempe glad!

Vi klarte å holde det hemmelig ei stund.. Men noen er det ikke så lett å komme unna :P

Jeg var på jobb, mannen måtte gå og kjøpe test idet senteret åpnet, så han var der jo da testen endelig ga svar. "Se da!" sa jeg.

Sendte en snap til en venninne, sånn jeg bare forteller alt til (ble faktisk kjent på babyverden for noen år siden!)

Først samboeren etter å ha venta hele dagen på at han skulle komme hjem fra jobb. 1 uke etterpå skjønte bestevenninna mi det da vi møttes på jobb.

Sykt men sant... Den første vi fortalte det til var faktisk sjefen på jobben min :) Som jeg ikke har noe annet enn et profesjonelt forhold til :laughing021.. Ingen andre en henne, samboeren min og jeg vet noe.. og sånn skal det være i noen uker til!

Back
Topp