Hvem var den første du fortalte det til?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Hvem var den første du fortalte om graviditeten til? :)

Fortalte mannen et par timer etter jeg fikk positiv test. Han fortalte mora si ikke så mange timene etter det :love7

Fortalte Store Vind med en gang, og har fortalt det til mine to beste venninner. Familien får vite det senere, er lett å skjule det fra dem siden de bor i en annen by :)

Jeg fortalte det først til pappa faktisk, så ventet jeg til sambo kom hjem fra jobb og fortalte det til han, så fortalte han det til svigermor dagen etter. . Så er kun nærmeste familie som vet☺

Først mannen. Så en venninne/kollega et par dager etter. Hun visste at vi prøvde, og vi hadde termin med bare en måned i mellom da jeg var gravid i høst.

Mannen min var den første til å få vite det:-)

Mannen min :) deretter en vennine jeg egentli skulle reise til syden med i august! :)

Vi som prøver - gruppa på bv, og så mannen min(han var ikke hjemme da jeg testet) :)

Mannen. Kom hjem fra nattevakt og fikk totalt sjokk over positiv test. Va døtrøtt så gikk for å vekke han. Det kom ut slik; "nå må du stå opp! Bikkja må luftes, her e tomt for melk og jeg er gravid forresten"
Noen dager senere sa jeg det til en venninde som ble minst like sjokka som oss:p

Samboeren :)

Vi har ikke fortalt det til noen ennå, men bestevenninna mi avslørte meg tvert da hun spurte rett ut… Vi vet alltid når det foregår noe i hverandres liv, nesten litt tankelesere. Med en storebror på ikke fullt 6 måneder er ikke akkurat en ny graviditet noe de fleste rundt oss forventer helt ennå ;)

Jeg fortalte det først til mannen, sånn venninne på nyttårsaften siden vi ble servert kjøtt som ikke var gjennomstekt. Så et søskenbarn som også er sjefen min. Svigermor fikk vite i går, og min familie får vite til helga :)

Back
Topp