Hvem symptomer?

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Hvem symptomer hadde dere før dere fikk positiv test? :)

Jeg er veldig trøtt, kvalm når jeg har spist, suuuuper sulten når jeg våkner om morningen, blir plutselig svimmel, vondt i nipplene, en del mensen smerter, hodepine og veldig oppblåst på kvelden! Er nesten helt sånn jeg hadde det med sønnen min også :p

MEN jeg er så redd for at kroppen bare tuller med meg :/ Har ikm til søndag i følge tr, og jeg vet at jeg hadde el enten fredag, lørdag eller søndag for 2 uker siden.
 
Jeg hadde ikke så mange symptomer før jeg fikk positiv test, men dagen etter fikk jeg veldig vondt i puppene. Hadde veldig vondt i hodet en natt og, men vet ikke om det var knyttet til graviditeten. Masse lykke til med testing, håper vi ser deg her inne :D
 
Jeg hadde ikke så mange symptomer før jeg fikk positiv test, men dagen etter fikk jeg veldig vondt i puppene. Hadde veldig vondt i hodet en natt og, men vet ikke om det var knyttet til graviditeten. Masse lykke til med testing, håper vi ser deg her inne :D

Takk for det, håper på det jeg også :D
 
Ingen symptomer enda, er 5+0..
 
Mens smerter... Til di grader!
Forstoppelse ikke minst det! :p
Måtte tatt en dæsj med lactulose olje i 3 dager nå for å få litt gang på magen!
Nå begynner det å komme synptomer her også! :)
 
Har hatt masse mensen smerter og veldig treg mage :p Men jeg har ikm i morgen og fikk negativ test i dag, så er redd for at kroppen bare tuller med meg :(
 
Kvalme og vonde bryster. Og sånn sultfølelse selvom jeg nettopp har spist. Og kjempesulten om morran! Spiser vanligvis sjelden frokost, men nå må jeg ha litt eller så kommer kvalmen.. ☺
 
Hvem symptomer hadde dere før dere fikk positiv test? :)

Jeg er veldig trøtt, kvalm når jeg har spist, suuuuper sulten når jeg våkner om morningen, blir plutselig svimmel, vondt i nipplene, en del mensen smerter, hodepine og veldig oppblåst på kvelden! Er nesten helt sånn jeg hadde det med sønnen min også :p

MEN jeg er så redd for at kroppen bare tuller med meg :/ Har ikm til søndag i følge tr, og jeg vet at jeg hadde el enten fredag, lørdag eller søndag for 2 uker siden.

jeg er kvalm og veldig sliten... har ikke matlyst i det heletatt... og går mye å tisser:( hehe:cat:
 
Mensensmerter siden rett etter el, mye luft i magen:) fikk pos i går, begynner nå få ømme pupper:( au
 
Murrer i magen, stikking i brystene, lite med matlyst, strekker nede i magen og stikker litt. Tar lett til tårene noe jeg normalt ikke gjør. Tisser ofte, og fått noen kviser. Det er det jeg har nå... men de kommer å går litt. Kvalmen derimot han ligger og ulmer konstant
 
Murrer i magen, stikking i brystene, lite med matlyst, strekker nede i magen og stikker litt. Tar lett til tårene noe jeg normalt ikke gjør. Tisser ofte, og fått noen kviser. Det er det jeg har nå... men de kommer å går litt. Kvalmen derimot han ligger og ulmer konstant

Og kviser ja!! :-( har aldri det ellers...
 
Nå er symptomene stikking/verk i puppene, lette murringer, kvalm om jeg er sulten, hodepine og litt kviser. Akkurat slik det skal være :D :p
 
Glemte utflod. Må sjekke om mens har kommet flere ganger for dag :) men den har jeg bestemt meg for at ikke får komme
Og nå diare... sorry detalje
 
Haha... Den utfloden startet her også i dag... Tror jo mensen starter hele tiden:p ellers har jeg av og på stikkinger i brystene og er sulten 24/7... Jeg tror jeg kunne spist hele dagen altså... Heldigvis ikke noe kvalme her enda... Men sist mener jeg og huske at den ikke startet før i uke 7 eller 8... Er bare 4+4 nå... Så har vel god tid enda
 
t
 
Last edited:
-Trøtt
-Syke drømmer om natten.
-Skikkelig mens murringer. Føler jeg får mensen hele tiden!
-Metall smak i munnen.
-Er egentlig ikke sulten, men er lissom sulten likevel.
 
Back
Topp