Hvem står opp i helgene

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Bytter dere på eller står du opp med barnet i helgene?

Her er det stort sett meg som står opp men av og til så står gubben opp med J så får sove noen timer ekstra.
 
Vi har hver vår sovemorgen. Fantastisk deilig!! :)
 
Her er der jeg siden jeg fortsatt ammer på morgenen:)
 
Jeg står opp hver dag, både helg, hverdag og ferier. Mannen er umulig å sparke ut av senga, nemlig! :)
 
Her er det bestand meg, men så er det ikke så mange andre til å ta det :p
 
Bestandig meg som tar lillegutt, men mannen som jobber i Nordsjøen, tar seg av jentene våre som skal på skole og barnehage. Så i helgene så lar jeg han få sove det han vil.
 
Vi står opp en dag hver, i ferier tar vi annenhver dag ☺ Det har vi gjort siden 1.mann ble født for 6.5 år siden ☺
 
Her har det alltid kun vært meg så tar lillegutt... :p ingen deling på noe her i hus :p
Stort sett meg som også står opp. Men idag så tvang jeg gubben opp. Var litt redusert etter gårsdagen :p så sa jeg "du har fått sove lenge hver dag i påsken, idag vil jeg ha litt utbytte av påskeferien" win :D
 
Jeg står opp hver dag, både helg, hverdag og ferier. Mannen er umulig å sparke ut av senga, nemlig! :)
Samme her :eek: han lovet meg minst en morgen i påsken, men så ble vi kraftig forskjøla alle 3 så da ble det meg igjen da :p
 
En dag hver i helgene :) også tar han gjerne en natt midt i uka også om hun vil ha mat
 
Samme her :eek: han lovet meg minst en morgen i påsken, men så ble vi kraftig forskjøla alle 3 så da ble det meg igjen da :p
Han lover her og, men skjer aldri:p Og det kommer jo alltid en influensa/forkjølelse eller annet i veien:eek:
 
  • Liker
Reactions: H&H
Stort sett meg som også står opp. Men idag så tvang jeg gubben opp. Var litt redusert etter gårsdagen :p så sa jeg "du har fått sove lenge hver dag i påsken, idag vil jeg ha litt utbytte av påskeferien" win :D
Heldig du da ! :D kjenner jeg misunner deg en smule haha :D må tilogmed ta lillegutt etter jeg har vært ute med venninene mine også :p greit for meg at jeg så og si aldri blir fyllasjuk :p
 
Heldig du da ! :D kjenner jeg misunner deg en smule haha :D må tilogmed ta lillegutt etter jeg har vært ute med venninene mine også :p greit for meg at jeg så og si aldri blir fyllasjuk :p
Han rakk ikke si så mye da :p
Var ikke så veldig fyllesyk men merka at det hadde vært litt alkohol innabords :p
 
Ca annenhver dag i helger og ferier.. Merker feministen i meg hyler litt når jeg ser menn som ikke tar sin del av ansvaret :p
 
Ca annenhver dag i helger og ferier.. Merker feministen i meg hyler litt når jeg ser menn som ikke tar sin del av ansvaret :p
Haha same same ;) her krever jeg nok mye mer av mannen enn mange andre jeg kjenner, noe jeg egentlig ser som en selvfølge. Vi jobber normalt like lange dager og vil da påstå at vi er like slitne! :p
 
I dag kunne mannen fint tatt frøkna, sidem hun bare prata og ikke trengte puppen. Men siden jeg brått våkner før frøkna, så gidder jeg ikke vekke mannen:p jeg trives med å stå opp tidlig, så kan han heller ta andre ting:)
 
Dessverre er det altfor ofte meg som tar ham. Men når mannen ser at jeg er tydelig sliten tar han med seg babycallen og sover på sofaen. Og lar meg sove heeelt ut. Selv om det skjer sjelden er det helt fantastisk :D
 
Haha same same ;) her krever jeg nok mye mer av mannen enn mange andre jeg kjenner, noe jeg egentlig ser som en selvfølge. Vi jobber normalt like lange dager og vil da påstå at vi er like slitne! :p

Samme her!
 
Back
Topp