Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg står opp hver dag, både helg, hverdag og ferier. Mannen er umulig å sparke ut av senga, nemlig!
Stort sett meg som også står opp. Men idag så tvang jeg gubben opp. Var litt redusert etter gårsdagen så sa jeg "du har fått sove lenge hver dag i påsken, idag vil jeg ha litt utbytte av påskeferien" winHer har det alltid kun vært meg så tar lillegutt... ingen deling på noe her i hus
Samme her han lovet meg minst en morgen i påsken, men så ble vi kraftig forskjøla alle 3 så da ble det meg igjen daJeg står opp hver dag, både helg, hverdag og ferier. Mannen er umulig å sparke ut av senga, nemlig!
Han lover her og, men skjer aldri Og det kommer jo alltid en influensa/forkjølelse eller annet i veienSamme her han lovet meg minst en morgen i påsken, men så ble vi kraftig forskjøla alle 3 så da ble det meg igjen da
Heldig du da ! kjenner jeg misunner deg en smule haha må tilogmed ta lillegutt etter jeg har vært ute med venninene mine også greit for meg at jeg så og si aldri blir fyllasjukStort sett meg som også står opp. Men idag så tvang jeg gubben opp. Var litt redusert etter gårsdagen så sa jeg "du har fått sove lenge hver dag i påsken, idag vil jeg ha litt utbytte av påskeferien" win
Han rakk ikke si så mye daHeldig du da ! kjenner jeg misunner deg en smule haha må tilogmed ta lillegutt etter jeg har vært ute med venninene mine også greit for meg at jeg så og si aldri blir fyllasjuk
Haha same same her krever jeg nok mye mer av mannen enn mange andre jeg kjenner, noe jeg egentlig ser som en selvfølge. Vi jobber normalt like lange dager og vil da påstå at vi er like slitne!Ca annenhver dag i helger og ferier.. Merker feministen i meg hyler litt når jeg ser menn som ikke tar sin del av ansvaret
Haha same same her krever jeg nok mye mer av mannen enn mange andre jeg kjenner, noe jeg egentlig ser som en selvfølge. Vi jobber normalt like lange dager og vil da påstå at vi er like slitne!