Hvem skal på tidlig UL?

Hun må ha et godt øye:p

*Termin 01.06.2014*
*Taster på padden*

Jeg tenker kanskje det er lettere å anta at det er gutt tidlig enn jente, og det er jo sikkert også forskjell på barna. Så bildeeksempler av dette på nett forrige svangerskap, og for meg så jente og gutt helt likt ut....vi får smøre oss med tålmodighet ;-) Men spørre gjør jeg nok i uke 11, nysgjerrig som jeg er.

Jeg skal på tirsdag... Spent og redd;)

Har gått igjennom IVF så har tidlig ultralyd uke 7 som er den 15. :D

Regner nok ikke med det

Jeg tenker kanskje det er lettere å anta at det er gutt tidlig enn jente, og det er jo sikkert også forskjell på barna. Så bildeeksempler av dette på nett forrige svangerskap, og for meg så jente og gutt helt likt ut....vi får smøre oss med tålmodighet ;-) Men spørre gjør jeg nok i uke 11, nysgjerrig som jeg er.
Ja der sier du noe :P de sier jo det at alle barn ser ut som gutt med engang pga et eller annet husker ikke hva det var nå xD

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Jeg skal. Har bare ikke bestemt meg når :) Har også en lege med ul apparat så kanskje hun har lyst å teste det :P

Når kan man begynne å se kjønn på UL?
Jeg har time hos GU 17.okt i forbindelse med egentlig utredning for vanskelig med å bli gravid. Men jaggu sa det pang ;) så tenkte bare beholde den timen for sjekk, og kanskje håpe på en UL bare for å sjekke at alt er bra :)

Termin 11.06.14 <3 Førstegangsgravid og veldig spent.
Bruker appen <3

Sånn er det med meg også :) Bare at jeg har time 30 okt. Håper jeg får se/høre noe :)

Jeg har gått på pergotime, så jeg skal på UL 18.oktober og er kjempe spent! Teller dager og snart timer ;) Håper å få høre hjertet <3
Har også godt på pergotime, så skal på innvendig UL denne uken ..

skal bestille time til legen snart. og da blir det automatisk tidlig ul. har hjerteforma livmor - husker ikke det faglige språket. Er tvilling, og det er tvillinger som har fått tvillinger i slekta. og jeg har en annen ting som må følges opp som jeg helst ikke vil fortelle om før vi er i det skjulte forumet :)

jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å ta tidelig ul, men samboern min vil veldig gjerne at vi skal det. så det blir sikkert til at vi tar det:) er tvillinger i min familie, pluss at jeg er tvilling selv, så fint å vite hva vi kan ha i vente ;)

Et spørsmål ang tidlig UL..
Hvor tidlig kan man ta det? Hvis det viser seg at jeg er gravid, vil jeg gi blant annet ULbilde i julegave til de nærmeste :) Hvis jeg er gravid, er jeg ikke mer enn 4 uker på vei..

Dere som ikke har åpenbare medisinske årsaker; hvorfor skal dere på tidlig UL? Jeg trodde det var frarådet med flere UL enn nødvendig?

Et spørsmål ang tidlig UL..
Hvor tidlig kan man ta det? Hvis det viser seg at jeg er gravid, vil jeg gi blant annet ULbilde i julegave til de nærmeste :) Hvis jeg er gravid, er jeg ikke mer enn 4 uker på vei..
Uke 6 mener jeg å huske :)

*Termin 01.06.2014*
*Taster på padden*

Dere som ikke har åpenbare medisinske årsaker; hvorfor skal dere på tidlig UL? Jeg trodde det var frarådet med flere UL enn nødvendig?
Noen skal på tudlig UL pga SA tidligere andre bestiller gjerne en time for å roe nervene :)

*Termin 01.06.2014*
*Taster på padden*

Noen skal på tudlig UL pga SA tidligere andre bestiller gjerne en time for å roe nervene :)

*Termin 01.06.2014*
*Taster på padden*

Jeg forstår veldig godt at folk som har opplevd SA('er) tidligere ønsker og trenger tidlig UL, og også andre som har økt risiko for skader eller lignende, -det var nok mest sistnevnte gruppe jeg stusset over ;) :)

Jeg håper også å få sutra meg til tidlig ultralyd hos legen pga. en meget vanskelig forhistorie når det kommer til graviditeter. Har en kjempeflott lege, så regner med det går fint. Jeg må bare bestille legetime først:p

Legen min har UL så satser på jeg får se litt når jeg bestiller legetime, men har ikke tenkt noe utenom, så sant ikke legen forslår d pga medisinske årsaker. Jeg er veldig i tvil om når jeg i det heletatt skal bestille den første legetimen, så får se litt an fremover.

Jeg blir henvist etter legen min sitt ønske pga. flere spontanaborter tidligere. Selv føler jeg ikke noe særlig behov. Ville nok ikke bestilt selv, synes det holder å høre hjerteslag og OUL.

Back
Topp