Hvem skal på tidlig UL?

Hope90

Pergo baby??
VIP
Vi har sikkert hatt en tråd om det før, men akkurat i dag fungerer ikke hukommelsen :P

Selv skal jeg på UL 24 oktober :D Og jeg gleder meg sånn<3

Når kan man begynne å se kjønn på UL?
Jeg har time hos GU 17.okt i forbindelse med egentlig utredning for vanskelig med å bli gravid. Men jaggu sa det pang ;) så tenkte bare beholde den timen for sjekk, og kanskje håpe på en UL bare for å sjekke at alt er bra :)

Termin 11.06.14 <3 Førstegangsgravid og veldig spent.
Bruker appen <3

Last edited:
Når kan man begynne å se kjønn på UL?
Jeg har time hos GU 17.okt i forbindelse med egentlig utredning for vanskelig med å bli gravid. Men jaggu sa det pang ;) så tenkte bare beholde den timen for sjekk, og kanskje håpe på en UL bare for å sjekke at alt er bra :)

Bruker appen <3
er ikke det fra uke 16 det begynner å bli synelig på ultralyd da sånn ca?:P

er ikke det fra uke 16 det begynner å bli synelig på ultralyd da sånn ca?:P

Takk for svar :) jeg aner jo ingenting. Driver å leser på alle slags apper jeg kan laste ned om dagen, men dårlig Internett på ferie. Så får vel kjøpe meg en bok eller noe når jeg kommer hjem igjen :)

Bruker appen <3

Takk for svar :) jeg aner jo ingenting. Driver å leser på alle slags apper jeg kan laste ned om dagen, men dårlig Internett på ferie. Så får vel kjøpe meg en bok eller noe når jeg kommer hjem igjen :)

Bruker appen <3
bok?:P På internett står det gratis XD

bok?:P På internett står det gratis XD

Hehe, da satser jeg på Internett når jeg er hjemme igjen :) litt bedre forhold der gitt ;) i tillegg blir jeg stressa av alle de 11 andre jeg er på tur med som ikke vet at jeg er gravid- og som jeg ikke har tenkt å fortelle det til på lenge heller. Leser i smug ;)

Bruker appen <3

Jeg skal på "tidlig" UL. Er jo tidligere enn den ordinære. Men føler ikke akkurat at det er veldig tidlig når jeg er 12+2...

21. november er timen bestilt!
:)

Jeg har gått på pergotime, så jeg skal på UL 18.oktober og er kjempe spent! Teller dager og snart timer ;) Håper å få høre hjertet <3

Jeg skal på ultralyd i uke 7, alle som blir gravide med prøverør er til ultralyd i uke 7. Så skal jeg på en ultralyd i uke 12, og en ultralyd hver mnd etter det, litt tettere oppfølging da jeg har en sykdom som kan gjøre skade på fosteret hvis jeg ikke spiser riktig.
:)

Jeg vil veldig gjerne. Så skal høre om legen kan henvise meg på tirsdag :D

Jeg har allerede vært på tidlig ul, men skal igjen nå til fredag og enda en gang 29.10 :) Følges opp pga tidligere SA'er i år

Jeg skal spørre om å få komme på en tidligere UL hos gyn enn den jeg allerede har. Må bare vite at alt går bra :)

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Legen min har skaffet seg et UL apparat, som han digger å leke med
Regner med at han kommer til å bruke det på første kontroll i uke 12

Jeg skal definitivt! Regner med at det må bli privat, og har tenkt sånn rundt uke 12 en gang. Gleder meg allerede! :-)

Jeg skal på tidlig UL 11+6 (21.nov). Forrige svangerskap var jeg på tidlig UL i uke 11, og da jeg spurte hva gynekologen trodde mht kjønn, sa hun at det så ut som om det var en gutt, men at hun ikke kunne være helt sikker enda. Gutt var det :-) Det er jo egentlig vanskelig å se forskjell veldig lenge, fordi kjønnsorganet ser relativt likt ut uansett kjønn, men det er jo lov å spørre ;-) De har jo lang erfaring i å se etter sånt. Kommer til å spørre denne gangen og :-)

Fant jo ut at jeg var gravid lørdags morgen, jeg skal ringe å bestille tidlig UL ca. uke 11-12 og lege time i morgen :)

Jeg skal på tidlig UL 11+6 (21.nov). Forrige svangerskap var jeg på tidlig UL i uke 11, og da jeg spurte hva gynekologen trodde mht kjønn, sa hun at det så ut som om det var en gutt, men at hun ikke kunne være helt sikker enda. Gutt var det :-) Det er jo egentlig vanskelig å se forskjell veldig lenge, fordi kjønnsorganet ser relativt likt ut uansett kjønn, men det er jo lov å spørre ;-) De har jo lang erfaring i å se etter sånt. Kommer til å spørre denne gangen og :-)
Hun må ha et godt øye:p

*Termin 01.06.2014*
*Taster på padden*

Back
Topp