Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er ikke det fra uke 16 det begynner å bli synelig på ultralyd da sånn ca?Når kan man begynne å se kjønn på UL?
Jeg har time hos GU 17.okt i forbindelse med egentlig utredning for vanskelig med å bli gravid. Men jaggu sa det pang så tenkte bare beholde den timen for sjekk, og kanskje håpe på en UL bare for å sjekke at alt er bra
Termin 11.06.14 <3 Førstegangsgravid og veldig spent.
Bruker appen <3
er ikke det fra uke 16 det begynner å bli synelig på ultralyd da sånn ca?
bok? På internett står det gratis XDTakk for svar jeg aner jo ingenting. Driver å leser på alle slags apper jeg kan laste ned om dagen, men dårlig Internett på ferie. Så får vel kjøpe meg en bok eller noe når jeg kommer hjem igjen
Termin 11.06.14 <3 Førstegangsgravid og veldig spent.
Bruker appen <3
bok? På internett står det gratis XD
Hun må ha et godt øyeJeg skal på tidlig UL 11+6 (21.nov). Forrige svangerskap var jeg på tidlig UL i uke 11, og da jeg spurte hva gynekologen trodde mht kjønn, sa hun at det så ut som om det var en gutt, men at hun ikke kunne være helt sikker enda. Gutt var det Det er jo egentlig vanskelig å se forskjell veldig lenge, fordi kjønnsorganet ser relativt likt ut uansett kjønn, men det er jo lov å spørre ;-) De har jo lang erfaring i å se etter sånt. Kommer til å spørre denne gangen og