Hvem skal dere ha med på UL?:)

Har du ikke noen som jobber turnus da? Kanskje noen av de tilfeldigvis har fri eller en vakt den dagen som gjør at de kan være med? :-)

Hehe nei tror faktisk ingen jobber turnus av de jeg kunne tenke meg å ha med:) Blir nok alene, så får jeg heller skrive ut bilde til sambo:) Så får vi se om vi betaler for å ta privat ul en helg han er hjemme:)

Kaaaan hende vi får time i slutten av juli ett sted, da har han ferie vet jeg, og jeg er 12 uker på vei:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Med vår første var det bare jeg og mannen min
Med andre var det mannen min og jeg, mens min mamma satt på gangen med vår datter (de kom inn da vi viste at alt var bra)
Nå med tredje.... hm...tror nok ikke vi kan ry inn hele familien, selv om jeg vil dele dette med begge ungene (de er i skolealder) blir nok bare mannen min og meg,- alene vil jeg ikke gå da det er et slikt fint øyeblikk når babyen vises på skjermen for første gang :Heartred

Nå skal jeg snart på tidlig UL:) Blir spennende... (alene da men dette er innvendig så da vil jeg ikke ha med noen :P)

Sent from my iPad using BV Forum

Ååå takk:) nå sitter jeg å venter:P My gad, trenger ikke hoppe i fallskjerm for å få adrenalinkick altså! Bah

Nå skal jeg snart på tidlig UL:) Blir spennende... (alene da men dette er innvendig så da vil jeg ikke ha med noen :P)

Sent from my iPad using BV Forum
Lykke til :-)

På oul skal mannen min og kanskje datteren min <3 9/9 <3

Jeg haddeed sambo på oul og 1 til, så gikk jeg alene på 3 eller 4, også hadde jeg med meg søstera mi på 1, og mamman min på 1:)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

jeg gikk på tidlig ul aleine nå igår siden det var innvendig :p fikk ny time i uke 12... såå dette er vell utvendig ? regner jeg med... blir sikkert til at jeg går aleine da også siden mannen jobber ... ikke så mange andre jeg vil ha med og de akutelle bor et godt stykke unna.. Oul derimot har mannen bare med og bli med på, han er bare med å ta fri fra jobb han jobber hos onkelen så tror det skal gå greit !! :D

Håper mannen min vil med. ellers blir det vel en venninne eller en av foreldrene minne.

Back
Topp