Hvem skal dere ha med på UL?:)

Squishy

Elsker forumet
Septembermødre <3
Februarlykke 2015
Har en samboer som er borte i ukedagene dessverre, og det går vel ikke ann å ha UL i helger?:) De fleste har vel med samboer/ektefelle, men dere som ikke har det, hvem skal dere ha med dere? Går dere alene?:)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg skal ha med mannen.

Jeg skal ha med mannen min :) Og hvis han hadde aldri vært hjemme i ukene så hadde jeg nok hatt med mamma :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg hadde med mannen og svigermor sist. Syntes det var helt greit, men nå vil jeg bare være oss to. Men hvis jeg skulle ha valgt noen andre enn mannen hadde jeg gått etter magefølelsen på enten mamma eller svigermor, eller en god venninne :)

Søsteren min skal være med på tidlig ultralyd

Er så usikker på hvem jeg skal ta med:) Familien er utelukket:P Så må bli en venninne eller noe, om jeg ikke går selv da.. Har aldri sett/hørt hjertet banke på UL så vet liksom ikke hva jeg skal forvente:) Er det best å dele det med noen?

Den første blir uansett alene da det er innvendig:P Det klarer jeg helt selv! Hehe...

Fins det noe sted som gir UL i helger?

Mannen skal være med :-) Han var med på alle fra uke 6 sist også og han gleder seg til og være med denne gangen og :-) Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg tatt med mamma eller ei god venninne :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mannen!

Mannen skal være med :-) Han var med på alle fra uke 6 sist også og han gleder seg til og være med denne gangen og :-) Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg tatt med mamma eller ei god venninne :-)

Får høre om en venninne kan være med da:) Vanskelig for de å få fri fra jobb når de ikke har noe tilknytning:/ Får se!:) Det beste ville vært å ha med sambo men:)

Her blir det bare mannen.☺ første gang hadde jeg med mamma siden mannen ikke var her. Men kunne ikke tenkt meg å ha med andre.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Tar med kjæresten :)

Tok med mannen min ♡ men ellers hadde det blitt mamma her óg :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg skal ha med meg min lillesøster og mamma på tidlig ul

Får høre om en venninne kan være med da:) Vanskelig for de å få fri fra jobb når de ikke har noe tilknytning:/ Får se!:) Det beste ville vært å ha med sambo men:)

Har du ikke noen som jobber turnus da? Kanskje noen av de tilfeldigvis har fri eller en vakt den dagen som gjør at de kan være med? :-)

Back
Topp