Hvem savner?

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
...å være gravid? Må si jeg gjør det å gleder meg til nestegang:)

Jeg!
Går bedre nå, men syns det var skikkelig vemodig at magen var borte de første par ukene etter fødselen..savner sparkene i magen og alle forventningene mot fødsel:)
Kjenner ett lite stikk av misunnelse når jeg ser noen med gravidmage:D

Så gleder meg allerede til neste gang:)

Men har jo fått verdens beste premie, vakre skatten min på 7 uker <3

Jeg!
Går bedre nå, men syns det var skikkelig vemodig at magen var borte de første par ukene etter fødselen..savner sparkene i magen og alle forventningene mot fødsel:)
Kjenner ett lite stikk av misunnelse når jeg ser noen med gravidmage:D

Så gleder meg allerede til neste gang:)

Men har jo fått verdens beste premie, vakre skatten min på 7 uker <3
Hihi sånn har jeg det å, blir litt småsjalu på magene :p men de kanskje blir sjalu på oss å når de ser oss trille hehe

Jeg savner å være gravid, jeg savner selve fødselen og jeg savner allerede nyfødt tiden på sykehuset. Synes tiden går så fort, er redd hun skal vokse fra meg :p

Hihi sånn har jeg det å, blir litt småsjalu på magene :p men de kanskje blir sjalu på oss å når de ser oss trille hehe
Hehe,ja kanskje det:D
Det skal jeg tenke neste gang jeg ser en kulemage:)

...å være gravid? Må si jeg gjør det å gleder meg til nestegang:)

Jeg gjorde.
Jeg hadde graviditeten fra himmelen, ingen plager, masse energi og matlyst, styrke og bare godsaker.
Jeg gråt omtrent bare i ukene som fulgte fødselen pga det...
Hver gang han gråt av luftsmerter, gråt jeg og, fordi jeg ikke kunne hjelpe han annet enn å gå rundt i sirkler og bysse han.
Nå så elsker jeg det, selv når han gråter.
Jeg trodde jeg var sterk før? Jeg hadde det kjempe lett i graviditeten, jeg var eplekjekk!
NÅ kan jeg si at jeg er sterk.

Eg! :-) koste meg max når mini va i magen, va nåke eget me da!:) kose meg max no og, sjøl om eg må dela på ho.. Heh.. :-P
Her blir da prøving på lillesøster/bror mot vinter igjen! Sarabeibi har sagt ho vil ha søsken snarast muli.... ;-)

Eg! :-) koste meg max når mini va i magen, va nåke eget me da!:) kose meg max no og, sjøl om eg må dela på ho.. Heh.. :-P
Her blir da prøving på lillesøster/bror mot vinter igjen! Sarabeibi har sagt ho vil ha søsken snarast muli.... ;-)
Tror vi også skal starte til vinteren igjen, jeg blir 36 til høsten så greit å få det unna :D
Å tar det to år denne gangen også før det blir klaff så må vi bare hive oss rundt:)

Tror vi også skal starte til vinteren igjen, jeg blir 36 til høsten så greit å få det unna :D
Å tar det to år denne gangen også før det blir klaff så må vi bare hive oss rundt:)

Ja, me brukte eit år ca.. Har da sånn sett ikkje travelt her då, men kjekt for di små å vera jamngamle tenke eg :-) 36 e jo ingen alder!;) sånn sett god tid endo!;) E ikkje 30 dei nye 20 no då?!..;)

Selv om det var tungt på slutten og jeg gå i grenseland til svangerskapsforgifting siste måneden så gleder jeg meg til å bli gravid igjen. Gubben vil ha 2 tette, gjerne med termin til sommeren neste år så vet jo alldri hva som skjer:-)

Selv om det var tungt på slutten og jeg gå i grenseland til svangerskapsforgifting siste måneden så gleder jeg meg til å bli gravid igjen. Gubben vil ha 2 tette, gjerne med termin til sommeren neste år så vet jo alldri hva som skjer:-)
Oi så heldig du:) hihi

Savner det ikke, og kommer ikke til å savne det. Veldig glad for at dette var siste gangen!

Det er veldig rart å plutselig ikke være gravid, og ikke kjenne spark. Men savner det egentlig ikke - i alle fall ikke enda. Mye bedre med baby :-D

Savner det ikke, til tross for ett ganske enkelt svangerskap.. Tviler på at jeg skal ha flere da begge mine har endt med hastekeisersnitt og denne gang fikk jeg rift i livmoren i tillegg, så en eventuell fødsel til vil bli keisersnitt og det tror jeg ikke jeg vil, blir i så fall en etterpåklatt ;)

Savner det!!! Gleder meg til neste gang :)

Savnet det de første ukene, så ble jeg bare revet med av dagenes gjøremål.
Nå trives jeg veldig fint der jeg er.
Kan ikke se for meg å ha flere barn, eller bli gravid igjen.
Har alltid bare ønsket meg en, jeg er oppvokst med tre brødre og syntes det var så kaotisk.
Men samboeren er enebarn, så spørs om jeg får lov...

Back
Topp