...å være gravid? Må si jeg gjør det å gleder meg til nestegang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi sånn har jeg det å, blir litt småsjalu på mageneJeg!
Går bedre nå, men syns det var skikkelig vemodig at magen var borte de første par ukene etter fødselen..savner sparkene i magen og alle forventningene mot fødsel
Kjenner ett lite stikk av misunnelse når jeg ser noen med gravidmage
Så gleder meg allerede til neste gang
Men har jo fått verdens beste premie, vakre skatten min på 7 uker <3
Hehe,ja kanskje detHihi sånn har jeg det å, blir litt småsjalu på magenemen de kanskje blir sjalu på oss å når de ser oss trille hehe
...å være gravid? Må si jeg gjør det å gleder meg til nestegang![]()
Tror vi også skal starte til vinteren igjen, jeg blir 36 til høsten så greit å få det unnaEg!koste meg max når mini va i magen, va nåke eget me da!
kose meg max no og, sjøl om eg må dela på ho.. Heh..
![]()
Her blir da prøving på lillesøster/bror mot vinter igjen! Sarabeibi har sagt ho vil ha søsken snarast muli.... ;-)
Tror vi også skal starte til vinteren igjen, jeg blir 36 til høsten så greit å få det unna
Å tar det to år denne gangen også før det blir klaff så må vi bare hive oss rundt![]()
Eg!koste meg max når mini va i magen, va nåke eget me da!
kose meg max no og, sjøl om eg må dela på ho.. Heh..
![]()
Her blir da prøving på lillesøster/bror mot vinter igjen! Sarabeibi har sagt ho vil ha søsken snarast muli.... ;-)
Oi så heldig duSelv om det var tungt på slutten og jeg gå i grenseland til svangerskapsforgifting siste måneden så gleder jeg meg til å bli gravid igjen. Gubben vil ha 2 tette, gjerne med termin til sommeren neste år så vet jo alldri hva som skjer![]()