Krølla82
Forumet er livet
ORIGINAL: Goolle
ORIGINAL: Krølla82
ORIGINAL: Godhjerta.
Helt ærlig så ville jeg nok følt meg mest komfertabel med å handle med noen som var +30 kg eller mer... Fordi jeg selv veier for mye.
Og jeg vet at det er et stooort salgsargument å se ei stor dame i klærne de selger. Da ville jeg blitt inspirert.
Jeg tror på variasjon er det beste. For da føler folk flest seg tilpass.
Men det er forskjell på å mene/ønske og det som er fakta...
Selv har jeg aldri giddet å søke på motebutikker. Rett og slett fordi de selger ikke klær som er store nok for meg, og da må jeg gå i andre klær på jobben. Ikke særlig bra for buisninss det nei.
En butikk jeg kunne tenke meg å søke på er H&M og der har de jo størrelser opp til 56. Jeg bruker jo mindre strl enn det,men det er fælt jeg kvier meg til å søke på jobb der bare pga at jeg bruker større enn 42 liksom.[&:] Det er syns det skal være slik at vi ikke skal kunne søke på de jobbene vi vil bare pga litt ekstra kjøtt på beinet.
Jeg bruker også over 42, og driver i dette øyeblikk å søker på en jobb på H&M[:)][:)]
Go for it!
Har sett maaaaaange med litt kjøtt på kroppen som jobber på H&M [:)]
Det hjelper jo ikke akkurat på at jeg er gravid nå da...ser bare enda større ut.[&:] Syns du jeg skal prøve å søke nå? Eller vente til jeg er ferdig med graviditeten og ser slankere ut?
De har jo ikke krav på å vite at du er gravid, men det KAN bli dårlig stemning om du ikke forteller det å intervju og får jobben.. Så om du gjerne vil ha et godt forhold til de på jobben, og tenker å jobbe der en stund, kan det kanskje være best å vente til etter graviditet og permisjon..
Men IKKE fordi du ser slankere ut da!!
Du har jo ikke sååå lenge til du skal ut i permisjon...
Nei er ikke så lenge til jeg skal ut i permisjon...jeg er jo arb ledig nå da så jeg har jo ingen jobb å gå til etter permisjonen eller...jeg har tenkt på det at jeg kan jo jobbe litt innimellom selv om jeg har permisjon.Ta på meg ekstravakter som blir ledige og lørdager ol for da er jo pappan hjemme, men jeg kan jo vente til etter de 6 ukene har gått som er forbeholdt meg etter fødselen for i de ukene vil jeg jo uansett ikke jobbe noe.
Sånn tenkte jeg også.. men ingen ville ha meg.
Jeg har ikke vært i form etter graviditeten, så jeg har ikke hatt mulighet til å jobbe uansett.. Nå søker jeg jobber fra aug/sept/okt.
Har måttet slutte å amme pga sykdom, så er litt "friere" også nå.
Men jeg er egentlig glad jeg ikke har måttet jobbe etter at tassen kom til verden. Det er nesten uutholdelig å være borte fra ham noen timer [:-][:D]
Har levd veldig sparsommelig siste halvåret da.. Gleder meg til å tjene egne penger igjen.. Shoppe klææær uten dårlig samvittighet!!
(og får jeg jobb på H&M, er det jo personalrabatter også[:)][:)][:)][;)])
Ja det er jo absolutt ingen uting.[;)] Jeg må jo se det ann åssen det blir, ikke sikkert jeg klarer å gå fra mini eller...blir sikkert den hønemora,men jeg må jo uansett ha meg en jobb på nyåret og da er han jo større også.
Må bare si det at når det er andre i samme situasjon som meg som tør å søke så gir det meg veldig mot, så tusen takk skal du ha. Gir meg håp om at det er muligheter for meg også. [:)]