Hvem legger barnet/barna?

Kun jeg.. Pappaen tar eldste mann, eller jobber :) Men må kanskje bytte litt så jeg ikke setter meg fast i at "bare jeg kan" . :rolleyes::joyful:
 
Med tvillinger er det naturlig at vi legger en baby hver :)
Men både jeg og mannen kan fint legge begge alene dersom den andre er opptatt.
 
Jeg steller stort sett på kvelden i ukedagene, i helgene bytter vi på.
Hun sovner noen dager på fanget vårt og da får hun sove i grinda i stua til vi legger oss og da ligger hun i egen seng, om hun ikke får sove på kvelden legger hun seg sammen med oss i vår seng og da er det somregel slik at jeg ammer henne i søvn viss hun ikke er overtrøtte, da bytter vi på å gå og bysse henne i søvn.
 
Bytter på, bytter på hvem som tar kveldsstellet, så den som tar kveldsstellet legger også. I begynnelsen var det bare meg pga amminga, men nå når lillegutt ikke er så avhengig av puppen bytter vi på :)
 
Det varierer, men er nok litt oftere jeg som legger. Kveldsstell er 50/50. Men lillemann er som regel like fornøyd uavhengig av hvem som legger han. :)
 
Æ og kun æ.
 
Vi tar en unge hver:)
 
Har ikke noe regler, den som har mer tid på tidspunktet. Hvis jer er opptatt med husarbeid så er det pappa som legger henne, eller hvis han er opptatt med noe så er det meg:)
 
Vi bytter på
 
Hver vår kveld. :) Den som legger tar kveldstellet, og den som legger er den som står opp først neste dag.
 
Back
Topp