Hvem legger barnet/barna?

Begge to :) syns det er veldig kjekt for han er som regel en drøm og legge og i kjempe humør!
 
Stortsett meg, Felix ammes til han er døsig (tar vel 3min) legger han på brystet mitt og bærer han inn i senga si når han sover. Han finner sjelden roen og søvnen selv, og jeg har ikke hjerte til å høre han gråte og være redd alene på rommet sitt :(
 
Bytter på :) syns det er viktig at pappaen får lov til dette da det kommer en tid jeg ikke er hjemme på kvelden pga jobb.

Veldig greit at de begge er vant med hverandres rutiner :)
 
Er vel jeg som legger minste og storesøster er det begge :) Elvira er ekstremt mammajente, så da blir det slik ;)
 
Vi bytter på, har hver våre rutiner og det går veldig fint :)
 
Stort sett jeg. Lillegull finner ikke roen uten puppen, og det har vært helt greit for meg fram til nå :) Tenker at nå som fast føde blir introdusert så blir det enklere for far å delta i både mating og legging også. Når sant skal sies, så ser jeg veldig frem til det ;)
 
Stort sett jeg som legger lille, men pappaen får det og fint til. Storesøster bytter vi på å legge, men blir litt oftere pappaen nå som vi har to barn.
 
Stort sett jeg, da han enten jobber i nordsjøen eller er i huset vi bygger på kveldstid. Regner med det blir annerledes etter vi får flyttet :)
 
Minsten her sovner sjeldent før kl 01:-( og hun sover i vårt soverom så da er det begge som legger henne. Men stortsett så er det kun puppen som får henne til å sove:)
 
Foreløpig er det jeg som legger lillebror fordi han ammes på senga rett før han sovner, og storesøster bytter vi på å legge, hvis vi får det til er vi begge med og legger henne iblant :)
 
Til no e da kun eg så har lagt han, men syns pappaen kan engasjera seg litt meir ette kvar...sovne med flasko, rape og blir lagt i sengo når han e sovna ;)
 
Legging betyr pupp her i gården, så det er alltid meg. Pappa'n er dessuten ofte ikke hjemme fra jobb.
 
Det er jeg, da legging går hånd i hånd med pupp.
 
Stort sett jeg :) En sjelden gang legger pappaen på dagtid, men hun må ofte ammes litt for å finne roen og da strekker ikke han til ;) Jeg stresser ikke med dette, for det har gått seg fint til med de andre to ;) Pappaen får ta det igjen senere :p
 
Back
Topp