Hvem kjenner spark?

En tråd i 'Juni 2020' startet av HellaBella, 25 Des 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Peonen Elsker forumet Junilykke 2020 ♡ Snøfnuggene 2018

Kjenner noe inni der . Gjort noen uker. Men ikke hver dag

• Liker Liker x 1
  2. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Var på TUL uke 12, da sa hun at morkaka lå fremme på meg og. Så det er vel derfor det drøyer. Utålmodig:p

3. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Kjenner til dette.. har ul 10/1, kjipt å si at man håper juleferien går kjapt :joyful:

• Enig Enig x 1
  4. Lily2019 Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Kjenner ingenting, førstegangs og 15+6 så er vel for tidlig

5. Matvrak Andre møte med forumet

Jeg venter også nr4 og er 16+1, kjenner ingenting. Husker absolutt ikke når jeg kjente spark første gang med de tre andre

6. Powerpuffy Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Kjenner ingenting. :happy: 16 + 3

7. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Trodde jeg hadde kjent baby, men har bare vært kiling et par ganger spesielt når jeg har hatt på strømpebukse, så jeg tror det bare har klødd fra den... Nå har jeg ikke kjent noe på to dager. Så, får vel bare vente mer :)

8. Montørfrue Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Kjenner ingenting - er 16+6 i dag med nr 3.

• Liker Liker x 1
  9. DogTrainerMom Blir kjent med forumet Junilykke 2020 ♡

Kjenner heller ingenting enda. Er 16+4 i dag... Ååå eg gleder meg så til å kjenne sparkene, føles lissom ikke "virkelig" enda.. Å tenker at d hjelper å kjenne spark :happy: har doppler da, så sånn ca 1gang i uka hører jeg etter hjertelyd å har funnet hver gang, så vet jo at lille er der, men uansett så blir spark noe annet :Heartred

• Liker Liker x 1
  10. StoreBobla Andre møte med forumet

har kjent litt bevegelse men ikke tydelige spark. Første var på julaften, og kjent et par ganger etter det. Er førstegangs og 18+1 i dag

• Liker Liker x 1
  11. Thootsie Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Kjente et spark da jeg satt fremoverlent her forleden, men egentlig ingenting spesifikt etter det. Lengter og lengter etter å få kjenne noe konkret fra den lille. Time hos JM til uka, håper å få høre hjertelyd... :)
    (Er 16+1 og tredjegangs)

• Liker Liker x 1
  12. Lille nille Blir kjent med forumet

Jeg begynte å kjenne noe jeg tenkte var bevegelser i uke 14, ble sikker på at det var bevegelser i uke 15 og fra slutten av uke 16 har jeg kjent spark som har vært kraftige nok til at jeg har kunnet kjenne det på utsiden også 1-2 ganger om dagen. Er førstegangs og 17+4 nå.

• Liker Liker x 1
  13. Powerpuffy Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Kjenner noe smått nå. Førstegangs og 16 + 6 i dag. :happy:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  14. Linne86 Glad i forumet Mailykke <3 Junilykke 2020 ♡

Jeg kjenner spark, 17+2 i dag. Kjenner ikke noe utenpå ennå. Kjente det ikke så tidlig sist. Venter nr. 3 :)

• Liker Liker x 1
  15. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

I dag har jeg faktisk kjent de bevegelsene som tydelig spark langt der nede. Så koselig ❤️ 17+2 i dag! Det begynte svakt for et par dager siden og blitt sterkere for hver dag :joyful::Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 2
  16. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Hvor er det jeg i teorien kan kjenne noe fra babyen nå? Uke 17 i morgen. Føler det spreller litt av og til i magen, men det er ganske rett ved siden av og kanskje 4-5 cm under navlen. Tror vel det er for høyt oppe?

17. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg er førstegangs, så jeg vet ikke hvor man skal kjenne. Men jeg kjenner det helt neders i magen :) små bobler eller sommerfugler :)

• Liker Liker x 1
  18. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

I går kjente jeg bevegelse mot håndflaten min da jeg presset litt inn i magen :)

• Liker Liker x 1
  19. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Kjenner som jeg har sagt over en del romstering i magen. Har visst livmor foran, så jeg fikk beskjed om å ikke bli bekymret om jeg ikke merket tydelige spark før uke 24.. kjedelig, men godt å vite det :)

• Liker Liker x 1
  20. Mummimamma22 Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡ ❤Januarlykke 2022❤

Kjent mye bevegelse siden uke 13 og tydelige spark av og til siden uke 15. I dag har også det begynt å kjennes og sees såvidt på utsiden. Går inn i uke 18 i morgen :happy:

Del denne siden