Hvem kjenner spark?

Jeg har kjent litt av og på noen uker nå, men ikke tydelige spark. Kan ikke kjennes utenpå og må sitte helt i ro og kjenne etter for å kjenne det. Og det er over nesten før det er begynt o_O er 16+4 i dag med 3.man, kjente det i uke 12 med forje, men nå har jeg morkaken forran.

Var på TUL uke 12, da sa hun at morkaka lå fremme på meg og. Så det er vel derfor det drøyer. Utålmodig:p
 
17+2 med nr 4 i tredje svangerskap. Jeg kjenner ingenting. Livmoren vokser ikke mer heller virker det som. :meh:

Men, under 2 uker til oul.

Kjente det rundt uke 15 de andre gangene.

Kjenner til dette.. har ul 10/1, kjipt å si at man håper juleferien går kjapt :joyful:
 
Jeg kjenner ingenting er 16+5, jeg kjenner noe som kanskje kan være små dytt.. men ingenting som er sikkert.. åhh som jeg venter på tydelig babyspark❤️ (Venter nr4, og kjente tidligere med de andre)

Kjenner du noe og hvilken uke var du første gang? :happy:


Jeg venter også nr4 og er 16+1, kjenner ingenting. Husker absolutt ikke når jeg kjente spark første gang med de tre andre
 
Trodde jeg hadde kjent baby, men har bare vært kiling et par ganger spesielt når jeg har hatt på strømpebukse, så jeg tror det bare har klødd fra den... Nå har jeg ikke kjent noe på to dager. Så, får vel bare vente mer :)
 
Kjenner heller ingenting enda. Er 16+4 i dag... Ååå eg gleder meg så til å kjenne sparkene, føles lissom ikke "virkelig" enda.. Å tenker at d hjelper å kjenne spark :happy: har doppler da, så sånn ca 1gang i uka hører jeg etter hjertelyd å har funnet hver gang, så vet jo at lille er der, men uansett så blir spark noe annet :Heartred
 
har kjent litt bevegelse men ikke tydelige spark. Første var på julaften, og kjent et par ganger etter det. Er førstegangs og 18+1 i dag
 
Kjente et spark da jeg satt fremoverlent her forleden, men egentlig ingenting spesifikt etter det. Lengter og lengter etter å få kjenne noe konkret fra den lille. Time hos JM til uka, håper å få høre hjertelyd... :)
(Er 16+1 og tredjegangs)
 
Jeg begynte å kjenne noe jeg tenkte var bevegelser i uke 14, ble sikker på at det var bevegelser i uke 15 og fra slutten av uke 16 har jeg kjent spark som har vært kraftige nok til at jeg har kunnet kjenne det på utsiden også 1-2 ganger om dagen. Er førstegangs og 17+4 nå.
 
Jeg kjenner spark, 17+2 i dag. Kjenner ikke noe utenpå ennå. Kjente det ikke så tidlig sist. Venter nr. 3 :)
 
I dag har jeg faktisk kjent de bevegelsene som tydelig spark langt der nede. Så koselig ❤️ 17+2 i dag! Det begynte svakt for et par dager siden og blitt sterkere for hver dag :joyful::Heartred
 
Hvor er det jeg i teorien kan kjenne noe fra babyen nå? Uke 17 i morgen. Føler det spreller litt av og til i magen, men det er ganske rett ved siden av og kanskje 4-5 cm under navlen. Tror vel det er for høyt oppe?
 
Hvor er det jeg i teorien kan kjenne noe fra babyen nå? Uke 17 i morgen. Føler det spreller litt av og til i magen, men det er ganske rett ved siden av og kanskje 4-5 cm under navlen. Tror vel det er for høyt oppe?
Jeg er førstegangs, så jeg vet ikke hvor man skal kjenne. Men jeg kjenner det helt neders i magen :) små bobler eller sommerfugler :)
 
I går kjente jeg bevegelse mot håndflaten min da jeg presset litt inn i magen :)
 
Kjenner som jeg har sagt over en del romstering i magen. Har visst livmor foran, så jeg fikk beskjed om å ikke bli bekymret om jeg ikke merket tydelige spark før uke 24.. kjedelig, men godt å vite det :)
 
Kjent mye bevegelse siden uke 13 og tydelige spark av og til siden uke 15. I dag har også det begynt å kjennes og sees såvidt på utsiden. Går inn i uke 18 i morgen :happy:
 
Back
Topp