Hvem kjenner spark?

HellaBella

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg kjenner ingenting er 16+5, jeg kjenner noe som kanskje kan være små dytt.. men ingenting som er sikkert.. åhh som jeg venter på tydelig babyspark❤️ (Venter nr4, og kjente tidligere med de andre)

Kjenner du noe og hvilken uke var du første gang? :happy:
 
Jeg kjenner ikke spark men kjenner sånne små bevegelser. Ganske rar og koselig følelse :)
 
Jeg er førstegangs og aner egentlig ikke hva jeg skal kjenne etter! Men de siste ukene har jeg kjent litt sånn kiling innimellom, og spesielt i går så var det litt som å bli strøket med en fjær fra innsiden, tror det må være bebis :D Er 16+2 i dag. Men det er absolutt ikke spark altså, bare veldig vagt :)
 
Kjenner tydelige bevegelser i kveld. Ikke spark, men masse bobler i magen! Elsker det :Heartred
 
Jeg kjenner bevegelser, litt sånn romstering, men ikke tydelige spark. Har forsøkt å kjenne utenpå med hånda når det er livat inni der, men kjenner ingenting da.
Er (øhm..) 16+3 i dag, og har kjent tegn til lille i et par uker.

Med førstemann kjente jeg ikke noe før uke 20-ish.
 
Jeg har kjent litt av og på noen uker nå, men ikke tydelige spark. Kan ikke kjennes utenpå og må sitte helt i ro og kjenne etter for å kjenne det. Og det er over nesten før det er begynt o_O er 16+4 i dag med 3.man, kjente det i uke 12 med forje, men nå har jeg morkaken forran.
 
Jeg venter nummer 4 og denne gangen begynte jeg å kjenne sparkene allerede i uke 12. Jeg er 14+4 i dag. Jeg har ikke kjent liv før i uke 17-18 med noen av de andre, så det var overaskende da boblene startet hver kveld da jeg la meg. :)
 
Er ogå begynt å kjenne bevegelser i magen. Er 15+4 og begynte vel å kjenne det for en uke siden ca. :)
 
Romsteringsfølelse kjenner jeg ☺️ 17+4. Har morkaka foran m
 
Kjente de første tydelige sparkene nå nettopp :love7 er 17+4 i dag med nr 3. Siste sparket kjente jeg så vidt inni håndflaten også. Ble veldig rørt siden det skjedde bare sekunder etter at jeg sa til mannen at jeg prøvde å kjenne etter ♥
 
15 + 2, kjenner ikke. har morkaken foran denne gangen. Kjente tidligere med nr 2.
 
15 uker i dag, har kjent noe av og på siden første gang en enkelt følelse ved 12 uker. Men siste uka har j ikke kjent noe tror j. Morkaka ligger foran så d påvirker muligens noe. gleder meg til å kjenne tydelig bevegelse ❤️
 
17+2 med nr 4 i tredje svangerskap. Jeg kjenner ingenting. Livmoren vokser ikke mer heller virker det som. :meh:

Men, under 2 uker til oul.

Kjente det rundt uke 15 de andre gangene.
 
14+5 i dag. Har kjent små bobler/kiling på innsiden siden rundt 12 uker. Fjerde svangerskap. Med første kjente jeg ikke noe før rundt oul.
 
17+3 kjente for noen uker siden, lenge siden nå... morkaken foran her og svangerskap nr 3
 
Er andregangs og kjente de første bevegelsene i uke 16+0 :) Kjenner jevnligere og sterkere bevegelser for hver dag :happy:
 
4 gangs her og er 15+4. Har kjent bevegelse i noen uker faktisk, ikke daglig da. Til og begynne med var jeg ikke helt sikker på om det var bebis jeg kjente siden det var så tidlig,men var der jeg kjente bevegelse jeg fant hjertelyd også.
 
Back
Topp