Hvem kjenner liv i magen?

Jeg kjente det mellom uke 12-13 sist også som førstegangs så det er mulig ;)

Ja, tviler ikke på at det er mulig altså :) men jeg har ikke kjent noen form for kiling/fiskehale som slår/bobler som sprekker, bare normale tarmbevegelser som jeg kunne ha tolka som fosteret dersom jeg ikke visste bedre ;)

Jeg trodde jeg hadde kjent noe, helt til jeg kom på ultralyd i ikke 13+6. Da så jeg hvor aktiv h*n var og jeg kjente ingenting.... Fikk også beskjed om at morkaken lå foran, så det kunne ta litt tid før jeg kjente noe...

*ikke =uke

I gårkveld var svigermor her på tacokveld. Har det når samboers unger er her. Jentene hans er i fyr og flamme ang. bebisen. Tidligare på dagen sa eg til dei at eg trudde kanskje eg kjente babyen i magen. Under tacokvelden spurte eg svigermor om korleis det kjennes ut, og ho kunne bekrefta at det nok var babyen. Ei blanding av leamus og kitling var nok bevegelser :) lever på det eg :D

Jeg har den siste uken kjent leamus og noe som kan kjennes ut som små dult omtrent hver dag. Er ikke helt sikker på om det er babyen eller om det er muskelsammentrekninger rundt livmor. Det er ihvertfall en følelse jeg aldri har kjent tidligere. Er førstegangs og 17+1 i dag.

Har også kjent litt, men er enda ikke sikker på om det er den lille :)

I gårkveld var svigermor her på tacokveld. Har det når samboers unger er her. Jentene hans er i fyr og flamme ang. bebisen. Tidligare på dagen sa eg til dei at eg trudde kanskje eg kjente babyen i magen. Under tacokvelden spurte eg svigermor om korleis det kjennes ut, og ho kunne bekrefta at det nok var babyen. Ei blanding av leamus og kitling var nok bevegelser :) lever på det eg :D
Det samme sier min mor, og hun har gått gravid 5 ganger så hun har jo kjent det noen ganger:)

Åååh så moro å lese om alle magebevegelser :) gleder meg noe sykt til å osså få føle noe inne i der :) men er 13+3 så kanskje må vente litt men lever på hoppet. Godt å lese at noen av dere har kjent det tidlig osså som førstfødende ;)

Kanskje det kommer i morgen? :p

Kjent det i ca 5 uker nå. Bare kiling i starten, litt kraftigere dult nå.

Back
Topp