Hvem kjenner liv i magen?

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Ja, nå har jo jeg termin i slutten av juli så er jo mange her som er lengre på vei...
Men jeg har kjent liv i noen dager nå, er 13 uker på vei i dag:)
Kjente det på akkurat samme tid da jeg gikk med gutten vår:) Herlig å kjenne små leamussprell der inne:) Blir både mer virkelig og betryggende:)

Last edited:
Så morsomt :) forrige gang dempet livmoren for mye, men synes jeg kjenner jeg også nå i uke 15. Det kan like gjerne være noe annet da :) jordmor sa at når jeg først kjenner, skal jeg kjenne hver dag... Så er ikke helt der enda

Kjenner ingenting... e nok pga mk forran som sist. med første kjente jeg ca.20/21. håper litt tidligere nå... :)

Usikker på om det er lille jeg har kjent, men kanskje. Litt som kiling på en måte.

Så morsomt :) forrige gang dempet livmoren for mye, men synes jeg kjenner jeg også nå i uke 15. Det kan like gjerne være noe annet da :) jordmor sa at når jeg først kjenner, skal jeg kjenne hver dag... Så er ikke helt der enda
Ja, hvis morkaken ligger foran demper det gjerne...Jeg har kjent liv hver dag siden jeg begynte å kjenne det. Men ikke mer enn 1-2 ganger pr dag da:) Tar seg nok fort opp:)

Jeg synes det er helt likt som når man har leamus:) Men mange beskriver det nok litt forskjellig:)

Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive heller egentlig. Uansett så vet jeg ikke helt hva jeg kjenner, så tør ikke helt å tro på at det er lille pinvin :p ;)

Er 14 men enda ikke kjent noe.. Er første gangs så har hørt det kan ta litt lengre tid før man merker det :p

Jeg har begynt å kjenne leamus :) tror det er lille! Magisk :) :) jeg er 13+2.. Kjente det mye seinere sist!
Gleder meg til det blir litt mer aktivitet, det er så koselig :) :)

Usikker på om det er lille jeg har kjent, men kanskje. Litt som kiling på en måte.
Akkurat det samme her. Kjenner ut som eit eller anna bruker ei fjør på innsida av magen. Skjer så ofte og så likt kvar gong at eg ikkje trur det kan væra tarmen kvar gong(som legen meinte det er)

Akkurat det samme her. Kjenner ut som eit eller anna bruker ei fjør på innsida av magen. Skjer så ofte og så likt kvar gong at eg ikkje trur det kan væra tarmen kvar gong(som legen meinte det er)

Kan kjennes litt sånn ut, men samtidig litt annereledes. Kjenner jo tydelig at det er tarmene andre steder liksom, men dette er mer på samme sted og litt for likt hver gang som du sier. Og jeg vet det er på den siden lille ligger og, så ikke umulig... :)

Legen min mente at det nesten var helt sikkert at det var fosteret jeg kjente. De lærde strides, tydeligvis :rolleyes: :P

Jeg tror også jeg har kjent litt den siste uka, og jeg er 14 i morra. Men det er vanskelig å vite om det er den lille jeg kjenner, eller om det bare er tarmene...

Kjenner ingenting... Magen vokser så det får holde nå, med nr 1 kjente jeg ikke liv hver dag før uke 28 med nr : uke 22.. Har hatt mk foran begge gangene så bekymrer meg ikke:)

Kjenner det,men snart i uke 17☺

Tror nok ikke jeg kjenner noe ennå, førstegangsfødende 15+5 :) Men har mye luftbobler som kan mistolkes da!

Gleder meg til jeg også kjenner noe. vanskelig når man ikke vet hvordan det kjennes, så tenker at jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet til oul så jeg kan se liv selv om jeg ikke kjenner det nå :p er 12+6

Back
Topp