Hvem har du fortalt?

Mannen, fastlegen og gynekologen;) venter til etter uke 12-13 før vi forteller det til familie, kollegaer og venner.
 
Jeg skulle vente til jul med å fortelle det, men klarte aldri å holde meg:laughing002 Så nå vet sjefen det, en kollega, omtrent hele venninnegjengen og nesten hele familien :smiley-ashamed008 Er 11+2, så er ikke noe krise tenker jeg
 
Har fortalt mine nærmeste venner, for jeg hadde ikke klart å skjule det for dem særlig lenge uansett. Forteller foreldrene våre og søsknene våre når vi drar hjem til jul. Er kun 9+0 da, men er ikke så ofte vi ser alle på en gang, og syntes det er koselig å fortelle når man er sammen. ^^,
 
Vi har fortalt det til min mamma, en del nære venner og så vet et par av mine kollegaer det. Resten får vite det i jula, er 11+0 på første juledag. Synes det var godt å fortelle det relativt «tidlig» til nære venner for å ha noen å prate med :)
 
7+6, fortalte min lillesøster samme dag jeg fikk positiv test. Og faren min en drøy uke etter. Resten får vite det rundt jul :)
 
Fortalte det til to venninner da jeg var 4 uker. Svigers, foreldre, søsken etter TUL 9 uker på vei. Da var det ikke hemmelig lengre så bekreftet det ved spørsmål om hvorfor jeg ikke drakk på 50-årsdag samme uke. Tror ikke jeg kommer til å dele det på sosiale medier, men hvis jeg gjør blir det etter ordinær ultralyd!
 
Fortalt da til foreldra vår da dei viste me skulle ha innsett... sjefen min sia eg e litt sm, og ei venninna. Så blir da til resten av gjengen etter nyttår, då blir det nok meir synlig også!
 
Fortalte sjefen tidlig i sv da jeg sliter mye med kvalme(100% sm)
Ellers så er det ingen andre som veit det, skal fortelle foreldrene og svigers på julaften så deretter resten av familien:happy: På julaften er jeg 11+5 så greit å si det da jeg allerede har vært på TUL
 
Steike, her snakker vi beinhard! Jeg prøvde på det samme, men sprakk umiddelbart når jeg traff lillesøstra mi. Hun bor halve Norge unna meg

Er ganske private av oss til vanlig, så syns det er fint å vite at vi slipper og ta runden å forklare til alle om noe skulle gå galt nå i starten. :)
 
Er ganske private av oss til vanlig, så syns det er fint å vite at vi slipper og ta runden å forklare til alle om noe skulle gå galt nå i starten. :)
Veldig enig:) selv er jeg nok veldig åpen men akkurat rundt svangerskapet så har bare 2 fått vite noe. Men heldigvis ikke så lenge igjen til man kan fortelle alle det:)
 
Her er det bare sjefen og kollegaene som vet det enda, forteller bonussøsken og familie og nære venner i jula. Så går vel jungeltelegrafen sin gang, og kanskje det blir et hyggelig fb- innlegg til nyttår hvis mannen min er enig :)
Synes det er greit å ta det en gang «offentlig» istedet for å få tusen spørsmål av noen som har hørt «noe» :bookworm:
 
Sjefen og noen kolleger vet det. Søsknene våres og våre nærmeste venner. Tror det kommer ut til foreldrene våre og resten av mine kolleger denne uka. Føler det er tidlig men samtidig vil jeg poden skal vite før jul.

Tenker jo også at skulle det ikke gå bra, så er det like greit at de over her vet om det.
 
Nå vet min søster det og hun var jo super happy - fortalte mamma nå og da ville mannen fortelle sin mor....."hvorfor" ikke akkurat responsen vi hadde forventa av henne men vet det kommer noe sånt fra faren hans når han får vite.

Men ok sånn er det vel når man får flere barn en noen synes man bør ha.
 
Vi har utrolig nok klart å holde på hemmeligheten begge to. Kun fastlegen og sjefen min som vet det. Resten må vente til jul :love7
 
Til nærmeste familie og noen venner.
Vi mistet i uke 9 sist... men valgte å fortelle tidlig denne gangen også..
Vi har fortalt når vi har truffet folk.. litt uavhengig av uke.
Var på TUL i uke 6 og 10.
 
Har fortalt det til familie og en del venner nå i julen, så får folk ellers vite etterhvert som det passer.
 
Mamma, pappa, tante, familievenn, svigers, svigerinne, sjefen, to venninner... begynner å bli mer åpent nå som vi nærmer oss 12 uker og formen stiger noe!
 
Alle nærmeste venner og familie vet d nå.. Sagt d idag... Skummelt... Men 13 uker nå og begynner å bli feit allerede....
 
Back
Topp