Hvem har du fortalt?

10+5. Har fortalt det til tre venninner. Vi ønsket å holde kortene tettere til brystet denne gangen, men det blir å annonsere det nå snart til nærmeste familie og venner.
 
Har fortalt til hele familien og mange venner :) var vel i uke 9 da vi fortalte. Da hadde vi vært på TUL ❤️
 
Har fortalt min nærmeste familie og 2 venner. Skal fortelle ungene nå på fredag, og bf's familie neste uke :happy:
 
Mannen har fortalt en ven og jeg fortalte en veninne nå på mandag. Vi har tul i dag ❤️ min søster kommer på besøk 21.12 - vil gjerne fortelle det i person :)
 
De fleste nære venner og nær familie vet det i unntak av noen :) er 12 uker i morgen
 
Sjefen og en kollega, familien får vite det på julaften:rolleyes: Annonserer vel litt høyere til omverden rundt nyttår tenker jeg! TUL 27/12 så vil gjerne se alt er ok før vi sprer nyheten;)
 
Er 9+0. Har fortalt det til sjefen min pga uggen form.
Forteller det til våre foreldre et par dager før julaften og venner får vite det fra og med nyttårsaften. Resten av jobben får vel vite det rett på nyåret?
 
Ingen enda :p skal på TUL 23.12, er da 11+1. Lurer på om vi skal si det samme dag til familie eller vente til juleaften. Jeg er litt skeptisk til å ta det på juleaften da jeg ikke Vil at «det» skal ta kvelden. Vanskelig ...
 
Her vet våre foreldre og søsken det, min mormor, samt ett par av mine og hans nærmeste venner. Vært på TUL i uke 7 og 9, og alt har sett bra ut hittil :) skal på anatomisk gjennomgang i 12+4 ca, så om alt ser bra ut etter det forteller vi nok resten av familiene våre det også! Er i uke 11+2 nå, så har jo ett håp om at det går bra denne gangen :HeartredResten av «verden» får vite det rundt OUL tenker jeg :smug: . Arbeidsplassen min vet det også, siden jeg har vært 100_% sm siden uke 3+6 :bookworm:
 
Her er det plutselig ganske mange som vet. Jeg er en elendig løgner og folk har lurt på hvorfor jeg er sykemeldt osv ... da har jeg bare vært ærlig. Har også fortalt det til mamma fordi jeg var så lei meg og sliten når jeg var på det kvalmeste og trengte noen å prate med. Forteller resten av familien på julaften :)
 
Min sjef vet det pga sykmelding. Og att jeg har så dårlig samvittighet for att jeg setter de litt i knipe.
Familie får vite det snart. Resten får vite det etterhvert som vi snakker sammen osv:)
 
Er 8+3.
Bare sjefen og ei venninne/kollega som vet. Dette pga sykemelding. Dersom alt er ok på TUL neste uke kommer vi til å fortelle nærmeste familie(foreldre, svigerforeldre+søsken) etter som vi treffer dem i jula. Vil da være uke 10-11.
Tenker å fortelle det både på jobb og til venner en gang etter uke 12 :)
 
9+0, vi har ikke fortalt det til noen enda. Blir å vente med å si noe da jeg spotter (?) og vil vente til vi vet om alt er i orden
 
10+4, Har fortalt det på jobb, da jeg er eier/daglig leder og må trappe ned de tyngste arbeidsoppgavene. Har også fortalt nærmeste familie, utenom guttene mine (8 og 9 år). De får "storebror" t-skjorte på julaften Venner og resten av verden tenkte jeg kunne vente, kanskje på nyttårsaften?
 
Vi fortalte det til de nærmeste vennene (8-10stk) da jeg kun var 4 uker på vei siden vi skulle ha en stor fest da. En del på jobben fikk vite det i forrige uke da jeg er 50% sykemeldt. Familien får vite det på julaften, da er jeg 12+6.
 
Back
Topp