Hvem har du fortalt?

Fortalte ein del familie det i jula, syns det er kjekt å fortelle face to face, og dei har vore interessert i korleis det har vore med ivf. Nokon få venner og arbeidsgiver veit. Var på ein sammenkomst i går med alle vennane, men det var ingen så såg det, ingen så spørre korleis det går med ivf prosjektet, så da tenkte eg at dei kan heller venta til dei ser det ;) er 11+2 i dag.

Hvordan forteller dere venner som bor litt unna og som man ikke kommer til å treffe på en stund? Vurderer sende bilde av body og ultralydbilde, men er det en for upersonlig måte å gjøre det på?

Hvordan forteller dere venner som bor litt unna og som man ikke kommer til å treffe på en stund? Vurderer sende bilde av body og ultralydbilde, men er det en for upersonlig måte å gjøre det på?
Har ikke gjort det selv, men hva med FaceTime/Skype? :)

Nå vet alle i familien og vennene våre at vi er gravide, og jeg sa det til de viktigste på jobben rett før jul (var da i uke 12). :joyful: Hadde en skikkelig "vi er gravide"-turné i jula i likhet med flere andre her :hilarious:

Nærmeste familie, venner og kolleger har fått vite det og at det er «offisielt» nå, så regner med at jungeltelegrafen tar seg av resten.

Her vet fastlegen, jordmor på helsestasjonen, jordmor som følger meg opp på sykehuset og arbeidskollegaene mine det. Det siste er en nødvendighet da jeg ikke kan utføre mye av arbeidsoppgavene mine som gravid, så er umulig å holde slike ting skjult. Litt kjipern, men jeg er vant med at slik er det. Ingen familiemedlemmer vet noe ennå. Har inkludert noen venninner, men det er veldig få av de nærmeste som vet noe. Er 11+6 i dag. Men tror jeg blir å vente til etter neste sjekk på onsdag i neste uke. Om jeg faktisk ikke lar det gå helt til etter ordinær ultralyd denne gangen å. Må nesten se ting litt an.

Back
Topp