Hvem har dere sagt det til?

På jobben er det ingen hemmelighet, pga at jeg har nattstilling og at turnusen ble tilrettelagt med en gang jeg ble gravid :)
Men alle vet at det IKKE er lov til å snakke om det hvis de møter meg på butikken
:p
Ingen i familien vet noe, bare gubben såklart. Søsteren min er gravid, med termin i juli, så jeg nyter at hun tar oppmerksomheten.
Tenkte å fortelle i bursdagen til førstejenta, er da i uke 16.

Mannen, en nær kollega og mamma. Vil vil nok fortelle det tidlig til flere denne gangen, selv om det gikk galt sist. Vi har akkurat startet med å totalrenovere en leilighet, og skal snart flytte så vi trenger en del hjelp. Greit for folk å skjønne hvorfor jeg ikke "gidder" å bidra med det aller tyngste.. Bekkenet mitt tålte ikke stort sisto_O

Sa det til min mor nå nettop. Hun gjettet det venninne i går. Svigerinne gjettet etter to dager bare.. Nesten irriterende

Nå vet så å si alle det her :) eller de som står oss nermest av venner og familie :)
Barna venter vi med da. Det blir så lenge for dem å vente vis de får vite det allerede nå :)

Vi har sakt det til foreldrene våre, og de aller nermeste vennene våre som omgås i vårt hjem. Jeg er utrolig sliten og utmattet, så jeg sover fra 20-07 hver dag, og ligger mye i sengen pga av ekstrem kvalme. Tenkte å fortelle det til skjefen imorgen, da det er rart og være sykemeldt for influensa i 3 uker ;-P

Fortsatt er det bare forloveden min og jeg som vet det, og dama på helsestasjonen. Men ingen andre! Vil holde det hemmelig til ihvertfall uke 12-13.

Bortsett fra min kjære så vet et par venninner det, og pappa. Har veldig lyst til å si det til flere, men vil som mange andre vente.

Her er det typen min som vet det naturligvis hans far og min mor og søster som vet :-) venter en stund til (planen er å prøve å vente til uke 12) med å fortelle nære venner om den glade nyheten ;-P

Back
Topp