Hvem har dere sagt det til?

Qvini

Glad i forumet
Holder dere det hemmelig eller har dere sagt det til noen? Har så sinnsykt lyst til å skrike det ut, men tørr ikke helt enda!! Har sagt det til bestevenninna mi, og samboeren såklart!

Men er redd jeg må si det på jobb snart, fordi jeg blir så utrolig sliten og får vondt i ryggen av at jeg sitter så mye på gulvet og bøyer og bærer på barn - jobber i barnehage! Men kvier meg veldig til å si det, siden jeg begynte i januar der! Men samtidig så vil jeg ikke at de skal tro at jeg er lat osv!

Kjæresten så klart :-) ellers har jeg sagt det til stesøstra mi, pappa og stemora mi. Jeg ble så dårlig, så sa det så de skulle slippe og bekymre seg.
Ellers så fortalte jeg det til sjefen. Jeg jobber også i barnehage, og jeg ble møtt med stor forståelse. De andre jeg jobber med må nok vente med å vite noe. De vet bare at formen ikke er helt bra. :)

Her er det kun sambo å 2 gode venninner som vet det :) keg håper på å klare å holde det hemmelig lenge selv om jeg har lyst til å bare hyle det ut :D :D
Har en kolega som har termin bare 1 uke før meg å hun har sagt det til alle :O i å med at vi er en så liten arbeidsplass gruer jeg meg nå fælt til å si at jeg er gravid til sjefen :/ selv om det er helt teit av meg :p

Ja, man har lyst til å si det til alle :) vanskelig og holde munn.
Åj, kanskje litt tidlig og si det til alle men. Det er sikkert lurt å fortelle det til sjefen. Man møter litt mer forståelse på hvorfor man er sliten og kanskje ikke orker alt. Det er til tider tungt å jobbe i barnehage ;)

Har sagt det til mamma, og noen venninner som jeg vet holder tett :) Er litt der at det er ikke bare medgang folk skal være med meg i. Mister jeg, trenger vi støtte også :) Skal si det til hans foreldre om 2 uker. Og begynner bli så dårlig at jeg vurderer si det til ungene, er jo alene med de i ukedagene og de begynner vel kanskje og lure på hvorfor jeg ligger så masse og ikke orker noe særlig lenger. Ellers får ikke facebook vite det før OUL :D

Forloveden, min mor, mormor og mine 4 nærmeste venninner :) + storebror på 15 år vet det.

Her er det kun meg og sambo som vet noe:) ( og alle her inne ;)) Er litt gøy at dette er bare vår lille hemlighet !!

Har kun fortalt det til samboer. Tenker å vente noen uker før vi sier det til noen av våre nærmeste.

Vi har ikke fortalt det til noen enda, og vi venter nok til nærmere uke 12. Må vel si det til et par venninner snart da, for de kommer jo til å skjønne det med en gang uansett, spesielt siden det blir en del store festlige arrangementer fremover.

Bare sambo og jeg vet det. Må fortelle det til et par venninner snart siden vi skal på tur sammen i slutten av måneden. Foreldre og barn venter vi litt med, og alle andre får vite det en gang etter uke 12. Gjerne ved fødsel for min del :p
Jeg sier det til sjefen når jeg føler jeg må. Vi skal på tur sammen neste uke, så hvis det blir pes rundt null alkohol ved middag så kanskje jeg sier noe, eller om formen blir veldig redusert.

Her er det foreløpig meg, sambo, min mamma og min bestevenninne som vet det. skal prøve å holde det hemmelig til vi har vært på ultralyd i uke 12.

Ingen andre enn jeg og pappaen. Blir jeg like dårlig som sist må nok den nærmeste familie informeres ganske raskt også, og også jobben. Helst ikke før vi har fått tatt en UL men det tviler jeg på at vi klarer. Tenker UL rundt uke 11

Samboeren min og to gode venninner, var ikkje plana å sei det til nokon andre enn samboeren, men klarte ikkje å halde meg:p men har tenkt å halde det hemmeleg så lenge som mulig før andre får vite det =)

Vi har sagt det til både min og hans familie, eller søsknene hans og ungene deres får vite det i dag da vi skal ha familieselskap for sambo :) og noen venner. Vi har tenkt at vi kan si det til dem som vi uansett hadde sagt at det gikk galt til. Greit å få støtte fra de vi omgårs med ukentlig :) jeg venter litt med jobb for å se om jeg blir dårlig. Er spesialpedagogisk ressurs i barnehage og er 100% på to barn, så jeg styrer mye av tiden min selv, ikke mange som legger merke til om jeg er borte 10 min, hehe ;)

Samboer og min venninde..kan ikke vente og fortelle det til besteforeldre men venter til etter uke 12 ☺️ er nå i uke 5+4

Er kun to av mine bestevenner og kjærsten som vet det :)
Regner med at det blir rama skrik i familien når de finner det ut, så får holde det inne litt til. Litt redd for å si det, orker ikke all den kjeftingen fra foreldrene. Er jo forsatt ung og har kun en tillkallingsvikar jobb, og bor hjemme :o

Sambo, ei venninne og teamleder'n på jobb :) Har lyst å kauke ut jeg å, men skal vente til etter UL i uke 8 :)

Jeg skulle egentlig ikke si det til noen før etter uke 12, men nå vet ei på jobben det (hvis hormonene tar helt av er det greit at hu som sitter nærmest og jeg snakker mest med vet:p) og i dag klarte jeg ikke la være si det til bestevenninna mi, vanskelig å holde munn :D

Det er foreløpig bare min og kjæresten sin hemmelighet. Han gleder seg så til å fortelle det til sine besteforeldre, så de skal få vite først:Heartpink Jeg greier så vidt å holde meg ovenfor venninnene mine, enda det bare er 2 dager siden vi testet positiv!

Vi har vært åpen med våre forelder om prøverør og de visste at vi var på Medicus for 2 uker siden. Derfor vil vi fortelle dem at vi har fått positiv test allerede denne helga :) Mamma vet det allerede.. Og et vennepar som har vært igjennom det samme for et år siden.

Back
Topp