Hvem har dere fortalt det til?

Ingen enda- bare mannen min og jeg som vet det. Skal prøve å holde meg til uke 16 som sist.. Jeg vil at ungene skal fortelle det til besteforeldrene..så da må de jo få vite det først... Og vil ikke at ventetida skal bli for lang for de.. Og så vil jeg ha vært på første kontrollen i uke 12 for å ha hørt hjertelyden.. Så da blir det vår store hemmelighet leeenge- håpe jeg klarer å vente så lenge :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Her vet altfor mange det:).. Er jo bare i svangerskapuke syv. Helt naturlig var det å fortelle det til mamma og en god venninne av meg. De har vært godt å ha de andre gangene det ikke har gått bra. Også er jeg jo i så dårlig form om dagen at jeg er borte fra jobben, så da vet jo de det også. Pga formen så har jo også søsteren min funnet det ut. Nå håper jeg at det er noen uker til flere oppdager/får vite det:)...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen enda- bare mannen min og jeg som vet det. Skal prøve å holde meg til uke 16 som sist.. Jeg vil at ungene skal fortelle det til besteforeldrene..så da må de jo få vite det først... Og vil ikke at ventetida skal bli for lang for de.. Og så vil jeg ha vært på første kontrollen i uke 12 for å ha hørt hjertelyden.. Så da blir det vår store hemmelighet leeenge- håpe jeg klarer å vente så lenge :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Så koselig å la barna fortelle det - den hiver jeg meg på! ....men klarer neppe å vente til uke 16 ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her vet våre foreldre, våre søsken, noen av vennene våre og noen kolleger. Klarer ikke å ikke si noe, har vært fire laaange år med prøving ;). Han som skal bli storebror fikk fortelle det :), det syns han var kjempe stas :)

Har fortalt det til mamma og pappa, svigers, bestevennina og noen på jobb. Vanskelig å holde tett så lenge, men nå får ingen vite det før uke 12 satser jeg på:)

Vi har ikke sagt det til noen enda :)
Men vi skal på sydentur med svigers og hele samboers familie om en uke, ser for meg at de kan begynne å mistenke noe når jeg ikke drikker en eneste dråpe alkohol på turen :/

Her er det kun jeg og min mann som vet det. Tenker å ikke fortelle noe før uke 12 ca.

Venter en liten i februar ❤️

Foreldre på begge sider. Alle mine søsken. 3 kollegaer og 1 venninne

Her vet nå 3 nære venninner, Svigers, mor og søstrene våre om dette. Men har kjøpt t-skjorte til guttungen som han skal få bruke flittig når tiden blir bra for det:)

Vi har ikke sagt det til noen enda. Planen er å vente til rundt uke 12 med å fortelle familie/nære venner. Men vi skal på ferie med samboerens familie om et par uker, så det kan være de blir mistenksomme av at jeg ikke drikker, og at vi må fortelle det da allikevel.

Vi har sagt det til foreldre og søsken, barna og noen venner. Grunnen til at vi sier det tidlig er at jeg har vært veldig dårlig tidligere svangerskap og at vi rett å slett vil ha litt hjelp hvis det skjer igjen. Jeg orker ikke å ta meg veldig sammen så folk vi treffer ikke oppdager noe. Men vi sprer det ikke veldig langt enda siden jeg søker jobber.

Noen få venner, søsteren min og sjefen min. Forsøker å holde tett til uke 12, da forteller vi familie. Vil på ultralyd først.

Kun meg og mannen som vet det ;) vi skal holde det for oss selv til uke 12 ca.

Vi har fortalt det til mamma og svigermor skal vente med å fortelle andre om det til uke 12 :)

Sent from my iPad using BV Forum

Her er det kun jeg, kjæresten, mamma og ei venninne som vet det. Vi tenker at vi vil vente til vi har passert uke 12 før vi sier det til flere. Enda så vanskelig det er å holde det hemmelig.. Holder på å sprekke når jeg er i nærheten av venner og familie :p

Er kun meg og samboer som vet noe enda. Bobler over av lyst til og fortelle det til nærmeste venner og familie. Men vi har bestemt oss for og vente litt, vil gjerne vite at alt er i orden først. Er 6+5 idag.

Mine foreldre og mannens foreldre vet det, har visst det et par uker.. Min sjef og noen kollegaer visste det allerede 2 dager etter at jeg visste det selv, pga arbeidsoppgavene mine jeg ikke kan utføre nå.. Mannens sjef vet det også, ettersom han har vært hjemme noen dager for å passe mini fordi formen min har vært så skral..
Vi kommer nok til å fortelle våre søsken det i løpet av noen uker nå :-)
Er 10+2 idag, ifølge legen.. :-)

Nå vet treneren min også det.

Veldig random mennesker som vet det nå. Ingen i familien vet det ennå, venter til etter tidlig UL/sjekk av morkake, så det blir fort over ferien da før vi annonserer. :-)

2 venninner i barselgruppen min og 2 av mine beste venninner :) og seff mannen da :p

Back
Topp