Hvem har dere fortalt det til?

Morellskatten

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Septemberhjertene 2018
Her har jeg fortalt det til med-pedlederen min på avdelingen, vi skulle planlegge neste barnehageår, og da måtte hun nødvendigvis vite det, ellers hadde jeg sittet og løyet gjennom hele møtet. Synes det hadde vært for dumt. Og så fortalte vi det til de nærmeste vennene våre, et vennepar som vi pleier å dele sånt med tidlig :) Driver og funderer på hvordan vi skal fortelle det til nærmeste familie om noen uker, forrige gang fikk den fremtidige storesøster på seg "jeg skal bli storesøste"-body i etpar familieselskap, og så hadde vi løst det ;) Denne gangen forteller vi det sikkert til de voksne før småjentene får vite det - det er veeeeeeeeldig lenge å vente et halvt år på en lillesøster/bror :P

Og - dustenettbrett, som ikke vil lage avsnitt!!! Superrotete innlegg jo :mad:

Jeg har fortalt det til nærmeste familie og nærmeste venner:)
Små trolla får vente til uke 12:)
Er 6+2 idag:) legen til mandag for første gang etter at jeg fikk vite om den ønskede Spira for 2 uker siden:)
Gaaaaad holder på å døøøø etter å se den lille i magen på UL om 2-3 uker:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har sagt til venner som vet hva vi har gått igjennom og min søster

har sagt det til ei god venninne og lillebror og hans kjæreste (som vi regner som et vennepar). resten av den nærmeste familien får vite det ca uke 10 etter tidlig ul, så får "resten av verden" vite det etter uke 12 engang :)

Vi har sagt det til familiene våre pluss to venninner av meg. Klarer ikke holde tett :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mamma, bestevenninda mi, og sjefen på jobb :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen helt enda faktisk. Men føler vi snart må fortelle familie om det, siden de har støttet oss både gjennom graviditet og spontanabort tidligere. Føler de "fortjener" å få vite det snarest mulig :)

Ingen. Enn så lenge er det vår lille hemmelighet :)

Fra mobil.

Foreldrene våre og et par venninner. De vêr det fordi de har visst om hele prøverørsprosessen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kun mannen og meg som vet det ennå og skal holde det slil til uke 12 og en eventuell ny ul på denne tiden :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Vi venter til etter tidlig UL i uke 12 med å fortelle det til noen. :) Heldigvis har jeg sluppet unna den verste kvalmen, så det har gått greit på jobb. Får håpe ingen i familien eller nære venner ser at puppene har blitt gigantiske :P Haha!

Har kun fortalt det til søstera til mannen og ei venninne:P begge de to også er gravid så veldig greit for meg :P har bare lyst og Gjøre det enkelt ta på én t skjorte på guttungen med jeg skal bli store bror og se hvor lang tid det tar før noen reagere ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Last edited:
Vi venter til etter tidlig UL i uke 12 med å fortelle det til noen. :) Heldigvis har jeg sluppet unna den verste kvalmen, så det har gått greit på jobb. Får håpe ingen i familien eller nære venner ser at puppene har blitt gigantiske :P Haha!
Bare å si at du har tatt litt silikon :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Av nødvrndighet har jeg fortalt det til sjefen min og en nær kollega, siden jeg må holde meg unna arbeid mwd visse fosterskadelige kjemikalier på jobb.

Resten av familie/venner får vite det etter tidlig ul over ferien, uti august engang. Med mindre det avslører seg selv da.

Siden jeg har blødd litt og ikke har fått sjekket det ut ennå, så er det ikke så fristende å dele det noen.

Kun bestevenninna mi og mamma. Venninna mi er gravid med tredje nå, og sa d til meg med en gang hun fant utav d. sånn var d sist og, bare da var jeg først til å bli gravid, og hun kom dinglende etter 10 uker senere.

Back
Topp