Hvem går fortsatt og venter på baby?:)

Termin 20. Mai her også, så er en stund til.. Men utålmodig er jeg lell!! Vil gjerne ha henne ut i går :-)

jeg.... fortsatt 3 uker igjen så ekstremt flåsete å gå å være utolmodig allerede:smiley-ashamed005

1 dag på overtid her....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Går å ruger enda. Termin 23 mai:) håper hun finner veien ut før den tid:D lov å håpe:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er også her enda, men har ikke termin før 13. Mai :p
Men det er ikke det, hun er hjertelig velkommen når som helst :p

Jeg har fortsatt ikke født. Termin til torsdag. Kjenner etter tegn 24/7, men ingenting:p
Huff liker ikke å være så utålmodig men gleder meg sånn til å hilse på lillegutt:love7

Er alle utålmodige? Et unikum jeg da, som fint kan vente i hvertfall til termin ;)

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Er alle utålmodige? Et unikum jeg da, som fint kan vente i hvertfall til termin ;)

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.
Jeg var ikke fødenklar i det hele tatt og kunne fint vente til termin eller lenger. Men etter natten med skikkelig maserier og tilhørende spenning og følelser ble jeg mer utålmodig.. Nå kjenner jeg på vondter hele tiden og det er veldig synd. Skulle ønske jeg kunne skru tiden litt tilbake, jeg var så lykkelig avslappet og lite forventningsfull før det skjedde :p Alle prosjektene mine er ferdigstilt og da vogna (siste tingen) kom i hus er det en evig påminnelse om at han er velkommen når som helst <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde vonde tak i går kveld og i dag tidlig etterfulgt av slim. Har ikke tak lenger, men føler det murrer inni underlivet hele tiden og kjennes ut som at vesla ligger med strøm pistol å skyter meg i underlivet og ene rumpeballen :p formen er generelt dårlig i forbindelse med den kraftige forkjølelsen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Like gravid enda her, men termin er ikke før 23 mai. Storebror kom 3 uker før termin, så begynte å bli veldig utålmodig her forrige uke, men det er bare dumt... Så nå prøver jeg å tenke termin framfor noe annet, selv om det ikke er lett. :-P
Har mye murringer i korsryggen og maserier, litt slim og tegningsblødning, mye nedpress og vondt i hoftene så det jobbes og gjør seg klart. :-)

Back
Topp