Hvem går fortsatt og venter på baby?:)

Jeg er fortsatt like gravid :-) Termin er ikke før 26 - så må nok smøre meg med tålmodighet... *tommelned*

Sent from my iPhone using BV Forum

Termin 30 mai, men kjenner jeg er litt utålmodig;p

Termin på torsdag, fortsatt gravid her;-)

Venter fortsatt, termin 12 :p

Fortsatt på innsiden her også! Termin 28, så ikke så rart! Men er sååååå lei nå!!!!..... Kjenner etter tegn på fødsel hele tida :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Skulle jeg gått løpet ordentlig ut, hadde jeg ikke trippet, da det er vanlig med overtid i familien. Men nå som jeg skal inn på poliklinikken til fredag er jeg svært utålmodig!

Termin onsdag her og, merker ikke noe som tyder på at hun vil ut hvertfall :) men jeg prøver å kose meg hjemme, mannen er super hjelpsom og vi har fått fikset så utrolig masse i huset de siste ukene!

Termin 29. mai (menstermin 23.), men allerede utålmodig!:O :p Har hatt mye modningstegn de siste par ukene, så det går iallefall rett vei!:)

Uff da... Like gravid som i går :schocked028 termin i dag/ i morgen...

Like gravid som da jeg gikk å la meg i går gitt :P skal til jordmor i dag, håper hun kan sjekke ståa der nede i dag :)

Fortsatt gravid! Men skal ha planlagt keisersnitt 26 mai, så han får holde seg inne til det syns jeg!

Like gravid her også.

5 dager over termin... Slimproppen gikk 1, 2 og 3 mai og har gått med 3 cm åpning siden 30 april. Jordmor sa 30 april at baby kommer garantert i løpet av helga som var og gratulerte meg på forhånd :-( det skulle hun ikke sagt, blir helt motløs av å vente! 2 gangsfødende, sist kom baby med haste ks 10 dager etter termin etter åha blitt satt i gang dag 9 etter termin.

Back
Topp