Hvem forteller du/dere nyheten til og når?

Min mann, mamma, to søstre og et par venninner som har fulgt meg under alle prøverundene. Koordinator på jobb får vite så jeg slipper å ta imot pasienter som er på cellegift-kur. Resten får ikke høre noe før det er "bænkers".

-iPhone appen-

Samboeren og jeg kommer til å fortelle det til foreldrene våre i uke 6. Også kommer ei venninne og en venn av oss til å få vite det. resten får vente til Uke 12. Vil ikke at mange skal vite i tilfelle det skjer noe, samtidig er de personer som kan være god støtte. Ikke at det kommer til å være nødvendig, spiren skal sitte i 9 mnd;)

Kun meg og min mann som veit det foreløpig... Kjem nok til å annonsere det for våre foreldre etter at me har vore på tidlig ultralyd ( ca veke 11) . Deretter får resten vite det når eg passerer 12 veker:)

Har en sladrete mamma, så hun får hvertfall ikke vite noe før uke 12:) Samboer vil ikke si det til noen før det, men jeg har sagt det til 4 venninner:) Han likte ikke helt det men jeg sa at jeg trengte noen å støtte meg på om jeg mistet for han er ikke så fryktelig empatisk av seg:P Og det skjønte han:) Men vil gjerne rooope det ut! Kommer IKKE til å legge ut noe UL bilde på facebook, eller skrive noe der, men kommer til å si det til de jeg føler for å si det til når det er mere sikkert:)

Sent from my iPad using BV Forum

Mannen min, mamma, pappa og 2 venninner :) sliter med å ikke si det til alle i og med vi har prøvd så lenge, men av erfaring så er det så innmari kjipt å måtte si det om det ikke går veien... kanskje jeg plaprer til en venninne til om UL går bra hihi ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Mamma og stefar, broren min og svigerinna. Og ett par venninner. En kompis av samboeren og moren til samboern. :) Vi har fortalt det til noen, men resten får vite det etter uke 12. Skulle det gå skeis så er det alltids godt å ha noen å søke trøst hos også...

Da har mor, bror, sviger(s) og svigerinne fått beskjed. Resten av familien får vente litt:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her vet en god del venner og min søster( hun var med å sette inn egget <3)fordi vi har vært igjennom prøverør å det er en forferdelig tøff prosess. Vet ikke når resten får vite det men tror etter uke 8(tidlig ultralyd) men da kun nærmeste familie (storesøster får ikke vite det fordi da er jungeltelegrafen igang) hun skjønner det ikke heller tror jeg. Hvordan vi skal si det? Jeg skal ha på meg denne https://www.google.no/search?q=funn...ay.com%2Fsch%2Fmaternity%2520t-shirts;225;210 til nærmeste familie. Facebook får aldri vite det. De som jeg vil skal vite det får vite det

Bare jeg og min kjære som vet :-) Kommer nok til og si det til mine nermeste venninner som jeg fortalte det til når jeg gikk gravid med førstemann. Greit og ha noen og dele det med for mannen blir jo tullete av alt snikk snakket mitt :-P Resten av familien får ikke vite noe før etter uke 12 :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg måtte få samboeren min til å se på testen for å bekrefte det jeg så! Så han vet! Og ei veldig, veldig god venninne vet d :) holder litt tilbake med å si noe til familie osv til vi vet at dette går riktig vei :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har sagt det til noen venninner og mannen min vet det. Men vi kommer til å fortelle foreldrene våre det hvis jeg blir dårlig sånn som sist. Hvis formen holder så forteller vi det i starten av juli når svigers kommer hit på ferie.Da er jeg 9-10 uker på vei.

Jeg har fortalt det på jobb, på grunn av tilrettelegging. Skulle ønske jeg kunne holde det for meg selv mye lenger.

Ellers har jeg fortalt det til en venninne. Det er godt å ha noen å prate med om ting som mannen ikke henger helt med på. Hun har barn selv, så hun kjenner seg mye igjen, og har såå mange støttende råd :) Er fantastisk glad jeg har henne. Ellers tror jeg vi blir å fortelle det til utvalgte venner relativt raskt.

Familien min får vite det om en måneds tid, for da er vi på besøk hos dem. Lillesøster er så engasjert i hele prosessen, hadde kjøpt inn babyting til oss før vi i det hele tatt hadde sagt noe om at vi tenkte på å prøve. Og nå sender hun strikkeoppskrifter og spør om hun kan få lage. Hun vet vel at noe er i gjære, men ikke detaljer. Jeg gleder meg så til å kunne dele denne fantastiske nyheten :Heartred

Back
Topp