Hvem forteller du/dere nyheten til og når?

LilleOverraskelse

Andre møte med forumet
Sikkert fler enn meg som har lyst til å rope ut den gledelige nyheten, men samtidig føles det godt og bare være oss to som vet om det. Hvem forteller dere det til først og når gjør dere det? :)

Jeg har fortalt det til min mann, mamma og min lillesøster. Resten blir fortalt etter uke 12

Vi har fortalt det til min søster og hennes mann, og en venninne. Skal prøve å holde det så tett som mulig fram til etter uke 12, eventuelt iallfall til etter tidlig ultralyd. Ser for meg det blir vanskelig å holde hemmelig nå når det står flere bryllup og sommersammenkomster på programmet ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kun mannen og jeg som vet om det. Skap prøve å holde det hemmelig til uke 12, men får se hvor lenge vi klarer det ;)

Fra mobil.

Eg vil si det men frem til nå vet mannen og 2 venninner det:)

Vi prøver å holde det for oss selv frem til uke 12 og etter tidlig-UL da :)

Til no veit kun kjæresten (såklart) og mamma mi om da. Men fra og med i morgen kjem vi til å fortelle da til resten av familien. Skal på ul i morgen og no kan eg ikkje skjule magen lenger heller :-) er 11+3.

Sambo, mamma, mormor og 2 gode venninner :-)
Resten får vite etter uke 12 (tidlig UL) eller rundt uke 18 etter OUL :) Har så lyst å holde meg til da, men vet ikke om jeg klarer :P :D

Mine foreldre, hans foreldre, min mormor og 3 bestevennnner vet vi mistet for 4 uker siden så denne gangen ville vi være åpne fra begynnelsen så de vet det, de får uansett vite det dersom noe skulle gå galt og vi slipper å gå rundt å lyve hele tiden :) Synes det er helt greit og veldig befriende

Her er det mamma og to bestevenner som vet det. Og svigerinna mi. Prøve å ikke si det til så mange Før uke 12☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Mine foreldre, hans foreldre, min mormor og 3 bestevennnner vet vi mistet for 4 uker siden så denne gangen ville vi være åpne fra begynnelsen så de vet det, de får uansett vite det dersom noe skulle gå galt og vi slipper å gå rundt å lyve hele tiden :) Synes det er helt greit og veldig befriende
Høres ut som en god løsning :) hvis jeg blir så dårlig som jeg var sist så kommer vi nok også til å si det til nærmeste familie så vi slipper å lyve hele tiden ja. Håper dog på å slippe å kaste opp 15 ganger pr dag ;)

Hei vil bare gi dere et lite råd. Vet godt hvor kjekt det er å fortelle det og hvor vanskelig det er å holde tett. Hvertfall når en nærmer seg 12 uker. Mitt råd er å vente til etter 12 uker!! Jeg hadde fortalt det til mange venninner og familien før uke 12.. Klarte ikke holde meg.. Men så mistet jeg når jeg var 12 uker, og det var IKKE noe gøy og måtte fortelle det til så mange. Var vanskelig nok i seg selv å miste. Ikke for å være negativ altså, men tror det er veldig lurt å vente!! :)

Høres ut som en god løsning :) hvis jeg blir så dårlig som jeg var sist så kommer vi nok også til å si det til nærmeste familie så vi slipper å lyve hele tiden ja. Håper dog på å slippe å kaste opp 15 ganger pr dag ;)

Ja, for oss er dette det beste med tanke på at vi nettopp har mistet og var ærlige om det så :) Huff, det håper jeg virkelig du slipper denne gangen!!

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Her er det bare jeg og mannen som vet noe foreløpig. Vi forteller det til min mor om to-tre uker, bursdagsgave. Så forteller vi det vel rundt 12 uker til resten. Vi har og tenkt å finne en hver vi kan fortelle det til, sånn at vi har noen å dele det med :)
Sist fortalte vi det til nærmeste familie når vi startet på IVF- tok noen spanske underveis sånn at de trodde det ikke var gått greit og vi måtte ha flere forsøk. Fortalte det så til de aller nærmeste etter ul i uke 7. Så fortalte vi til litt mer til perifere etter ul i uke 13. Fb fikk vite om det en god stund etter at han ble født. Hadde et trøblete svangerskap(startet rundt uke 18).
Vi valgte å være åpen om de vanskelige tingene fordi det gjorde det lettere for oss i den tunge tiden vi gikk gjennom.

sambo såklart, og lillebroren min og hans kjæreste (som selv venter i høst). tenker nærmeste familie får vite det på lillesøsteren min sin 21års dag, da jeg håper å ha fått vært på tidlig ul først! det er i uke 10.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her vet såklart kjæresten det.mamma fikk vite det i dag, og en venninne har visst det et par dager:). Godt å ha noen å snakke med. Var veldig deilig å ha de å snakke med da jeg mistet sist jeg var gravid:).

Har mange venninner som vet det + lillesøsteren min. Har vært igjennom prøverørsksrusellen igjen å vært befriende å ha så mange å prate med det om samt all støtten. Vet ikke når vi forteller resten men Facebook får ikke vite noe

Her er det ingen som vet noe enda.. Ikke mannen en gang. Men han får vite når han kommer hjem fra jobb. Blir også å fortelle det til mine foreldre, lillesøster og bestevenninne. Resten må nok vente noen uker til..

Back
Topp