LilleOverraskelse
Andre møte med forumet
Sikkert fler enn meg som har lyst til å rope ut den gledelige nyheten, men samtidig føles det godt og bare være oss to som vet om det. Hvem forteller dere det til først og når gjør dere det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men din mann da - har han fortalt det til noen?Jeg har fortalt det til min mann, mamma og min lillesøster. Resten blir fortalt etter uke 12
Nei han ville ikke si det til noen av sine.Men din mann da - har han fortalt det til noen?
Høres ut som en god løsning hvis jeg blir så dårlig som jeg var sist så kommer vi nok også til å si det til nærmeste familie så vi slipper å lyve hele tiden ja. Håper dog på å slippe å kaste opp 15 ganger pr dagMine foreldre, hans foreldre, min mormor og 3 bestevennnner vet vi mistet for 4 uker siden så denne gangen ville vi være åpne fra begynnelsen så de vet det, de får uansett vite det dersom noe skulle gå galt og vi slipper å gå rundt å lyve hele tiden Synes det er helt greit og veldig befriende
Ja, for oss er dette det beste med tanke på at vi nettopp har mistet og var ærlige om det så Huff, det håper jeg virkelig du slipper denne gangen!!Høres ut som en god løsning hvis jeg blir så dårlig som jeg var sist så kommer vi nok også til å si det til nærmeste familie så vi slipper å lyve hele tiden ja. Håper dog på å slippe å kaste opp 15 ganger pr dag
Sent from my iPhone using BV Forum