hvem feirer dere julaften med?

annahvert år med hannes og min fam.. i år blir vi her hjemme(dvs hvor hans fam. bor), så da jobber vi nok litt og ferier jul med svigers, søstra til sambo m/mann og barn.
jeg er vant med kaos jul med mye folk, og ELSKER det. har lyst å begynne feire hjemme de årene vi er hjemme (annahvert...), men blir litt stusselig for snuppa å være aleine.. tror jeg.. vi pleier være hos svigerinnen min, der er svigers også.. en tradisjon som har vart i hvertfall 15 år. så er litt redd for å bryte den ved å invitere svigers til oss (søstra rikker seg ikke, sta som pokker)[&:]

ORIGINAL: trusa

Stemte min familie ettersom vi skal være der i år, men vi var hos hans familie i fjor og kommer til å være der neste gang. Så her bytter vi på.

Samme her [:)]

I år blir det foreløpig meg, samboeren min og sønnen min hos foreldrene mine og søsteren og broren min :-)

Vi får besøk av gubbens onkel, tante og deres datter på 18. De kommer den 23 og drar hjem 27. Det blir kjempe koslig og vi gleder oss veldig mye[:)]

Så her blir vi 7 stk!![:D]

De faste jeg feirer sammen med mannen, jenta vår, mine foreldre, min bror, farmor, farfar og ei tante. Så feirer vi sammen mormor, morfar, tanter, onkel og søskenbarn noen år. Og i år har vi også invitert svigers, men vet ikke om de kommer da.

Mannen min og jeg feirer her hjemme med våre tre barn, våre foreldre kommer annet hvert år[:D] I år kommer mine foreldre, gleder meg[:D][:D]

Vi feirer selvsagt sammen foreldre og barn, så bytter vi på å være hos svigers med søsteren til mannen min og hennes familie, og å ha mamma her hos oss

Med mann og barn selvfølgelig og min mamma og lillebror, om noen fra hans familie vil komme kan de det [:)] er alltid med mamma og min bror pga de har ingen andre å feire med, liten familie og alle har gått bort..ikke aktuelt å la de to sitte alene[;)]

med mann og barn, mine foreldre, hans foreldre, min søster og hennes kjæreste, broren til mannen og min farmor og farfar kommer til oss [:)] fullt hus!

her er det opp og ned
enne åre svigers og grandtanta til unga,mann min og og meg og unga
andre år hos tanta mi,med mann,mine foreldre og søsken da er vi fort 30stk[&:]
og noen ganger er vi hos søstra til mannmin da er også svigers der,grandtanta til unga og oldemoren til unga til svigrina mi

I år blir det julefeiring hos svigers, og jeg gleder meg masse. [:D]
Jeg har feiret jul hos dem to ganger før, og det har vært kjempekos. [:D]

annevært år med min å hans familie blir det vel nå..

i år er det m mor og bestemor til sambo( han har skilte foreldre). i fjor og til neste år blir det hos mine foreldre. har annenhvert år..

Anne. Hver jul å nyttår med svigers og min familie[:)]

Back
Topp