hvem feirer dere julaften med?

Vi feirer annet hvert år hos hans/mine foreldre...

I år skal vi være hos svigers, men neste år skal vi være hjemme, bare vi tre (kan ikke teeeenke meg at det er kommet flere til da, såå [8D][;)])

I år blir det bare med sambo og kidsa, og jeg gleder meg veldig!! Godt å bare være oss også noen år syns jeg! [:)]

Med "mann og barn" og min familie

Takler ikke og være bare mann og barn. Er så koslig når vi er flere, samle familien[:)]

I år blir det til at jeg og ungene drar til pappa og stemora mi.
Dit kommer også stesøsknene mine med kjærstene sine.

Jeg er sånn at jeg vil være så mange som mulig i jula[:)]

jeg har alltid vært et julemenneske som elsker og feire med familien min, og gjerne mange i lag[:)]
men de siste årene har vi ville vært alene, å i år skal vi være alene med våre 3 barn [:)]
Gleder meg stort til å bare ta det med ro på julaften uten masse julestress rundt meg[:)]

Her blir det kun meg og mine små. Skulle gjerne hatt det mer storslagent for ungene, men uten venner og familie er det vanskelig.

mine foreldre er skilt så vi har hver tredje jul hos hver. en jul hos mamma, en hos pappa og en hos svigers

Har ikke bestemt oss enda. Vi pleier å feire med hans familie men i år blir det enten bare oss her hjemme eller med noen venner.

vi feirer hos min søster, med vår familie og svogers familie.

I år skal vi reise til min søster (to barn og mann, med hans foreldre), dit kommer også mamma, pappa og mine to brødre. Så kommer antageligvis bf og hans mor, far og bror [:)]

ORIGINAL: MathiasOgMamma

I år er det sammen med hans familie.

Kjedelig med bare dere og ungene? Hvorfor skulle det bli det? 2 voksne og - vet ikke hvor mange barn - kan vel ikke kjede seg sammen.

er ikke et at vi kommer til å kjede oss, men vi er jo sammen hver dag resten av året... er også vant med å feire jul med andre, men er så mye styr.. Kunne tenkt meg å feiret hjemme, men det passer ikke for de andre vi feirer med[:-]

vi feirer alltid jul hjemme. inviterer mine foreldre et år og mannens foreldre et år. har lyst å feire jul bare med mann og barn ett år også, men vet ikke når d blir[:D]

vi feirer jul annen hvert år hos foreldrene våres. ungene er 4 og 9 år, jeg og mannen er 28 og 29.

Noen juler, feirer jeg julaften på jobb, da det er min tur å jobbe kveld på julaften.. og det er ikke noe gøy.

Vi er sammen med foreldrene mine + søster og tante[:)]
familen hans er litt oppløst, så vet ikke helt når vi skal feire med dem igjen..men det gjør meg ingenting[:D] Liker bedre min familie jeg:)

Jeg, dattera mi og broren min blir hos mamma i år[:)] Gler meg ille mye, kan ikke huske sist jeg fikk feire sammen med broren min[:)] (Skilte foreldre, vi har alltid måttet delt oss siden eldste broren min alltid har feira sammen med svigerfamilien sin)

Vi skal feire jul hjemme. Det blir meg, barna, pappaen til jentene, min bror og mine foreldre.
Gleder meg kjempe masse.[:)]

Dette året er det hans familie siden mannen og svigerfar er hjemme på likt fra nordsjøen[:)]

før vi fikk barn + første året etter at snuppa var født feira vi hos våre familier, annethvert år hos han og annethvert hos min. I fjor feira vi jul for første gang i eget hus og da kom mamma, mine 2 søstre, svigermor, tanten og onkelen til sambo. Dette året har vi ikke invitert noen og er spente på hvordan det blir å feire bare oss og barna [:)]

Derimot har vi invitert alle i slekta som har lyst å komme på nyttårsaften på raclette, men tror ikke det kommer så mange da de fleste har egne tradisjoner på akkurat den dagen, og raclette er ikke en av dem, hehe [:D]

Back
Topp