hvem feirer dere julaften med?

vi feirer med mange, synes det er så koselig. for min del syns jeg det blir mer stemning av det. mannen kunne fint ha feiret med bare oss fire.
men mange synes jo det er best, og bare være mannen og barn/a[:)]

med mann å barn, å i år kommer 2 av mine søsken og mamma og pappa.
barna er 4,5 og 2 år, har feiret med mann å barn siden største snuppa var 6 mnd.

Mann og barn. Har invitert svigers i år, men de visste ikke enda...

[:)]Feirer bare med mann og barn,og har gjort det siden svigers gikk bort for 12 år siden. Så det er gubben(48 år) Meg(40 år) Eldstemann(17år) Bikkja (13 år)og minstemann (4,5 år). Vi koser oss sammen,og nyter å ha tid SAMMEN ,uten mas og stress. Vi er på hytta og nyter livet i julen[;)].

Annenhver jul med min familie (mamma, pappa, lillebror, søster'n med forloveden og datteren deres, og Junior), annenhver jul feirer Jr. hos pappa mens jeg feirer med opphavet (mamma, pappa, lillebror).
I år er det barnefri jul, så jeg har overtalt mamma og pappa til å feire i Sverige med familien der - det er min "barndomsjul", vi feiret alltid hos tante og onkel da jeg var liten og jeg gleder meg skikkelig til å være egoistisk "barn" og ikke stresset mamma denne julen. [;)]

Vi er hjemme hos mine foreldre og annethvert år er svigermor med også.

Det er en av "fordelene" ved å være enebarn, jeg kan ikke la mine egne foreldre sitte aleine julaften, jeg får være hjemme hos mamma og pappa, og det at gubben synes det er det koseligste han og. [:D]

Her feirer vi annet hvert år med hans famile og min famile (foreldre,søsken og tantebarn)

Som regel med familien, men dette året er jeg på jobb sammen med 30 demente og 5 kolleger..

Far til min kjære[:)]

her feirer vi annet hvert år med min og hans familie. I år er det min familie .

Når vi en gang får oss hus, har jeg lyst til å feire hjemme med mann og barn og invitere min mor, min far, morfar, svigermor, svigersøster+mann og to barn. Og så blir det opp til de hvem som vil komme. :)

ORIGINAL: Trico

Som regel med familien, men dette året er jeg på jobb sammen med 30 demente og 5 kolleger..

blir sikkert koselig det også[;)]

I år blir det feiring med mann, barna, mannen min sine foreldre og søsken med partnere og barn, kanskje en fra jobben til mannen min, og muligens et par venner.
Vi skal feire julaften hjemme hos oss i år, og vi mener at ingen skal sitte alene på julaften. Derfor er alle velkomne hos oss. [:)]

Vi skal feire første jul hjemme i eget hus <3 [:D]

Skal være med halve familien min (pappa,kona,lillebor og søster(på mamamsinside) og lille tantebarnet mitt som blir født i november)

Var hos hans mor i fjor:)

Men vi har bestemt at vi alltdi skal ha julen her hjemme og be halve familien hans og halve familien min sammen=D
Kjedelig å bare være sammen hvert 4 år[&:]

Pleier feire litt annahver og litt med begge sider av familien..

I år blir det litt spesielt med oss 4, svigers, mamma og pappa, broren min og svigerinne + 3 hunder.. Vi har flytta i nytt (gammelt) hus og vil feire her i år, så da inviterte hele hurven seg hit til oss :)

Ellers hadde ikke jeg bekymra meg for at ungene skulle kjede seg på julaften selv om vi bare hadde blitt oss 4 heller, for tradisjonene blir holdt i hevd likevel :)

Med mann og barn, min familie og hans[:D]

Annen hvert år med min og hans familie[:)]
Jeg nok ment at det hadde vært kjedelig å feire uten resten av familien.. Det er liksom en del av kosen

Bytter på[:)]

Vi vil være hjemme. Men iom at vi bor i samme hus som svigerfar som er alene så faller det ganske naturlig å være sammen med han også. Kanskje noen av brødrene også blir her.

Feirer altså hjemme med mann og barn, og deler av hans familie. [:)]

Back
Topp