Hvem feirer dere jul med?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Din familie eller hans familie? Eller noe helt annet??
Hva med dere foreldre som ikke bor sammen lenger?

Begge familier pluss hans søsken og deres barn :) min mor jobber ofte i julen, så det er ikke alltid hun blir med, da. Mine foreldre er skilt, men feirer gjerne jul sammen med oss :)

Skal feire med familien til mannen i år. De kommer hit, så det blir første julefeiringa hjemme hos oss[emoji4]

Hvert annet år hos mamma med lillesøster og hos oss med svigermor

Feiret nå 3 av 4 julaftener hver for oss (den ene vi feiret sammen var fordi mine foreldrene var begge bortreist på hver sin kant til familie og svigerfamilie). Så i år skal jeg feire med pappa, småsøsken, stemoren min og forhåpentligvis et sett besteforeldre. Neste år blir det nok mamma og svigermor sammen (pluss noen til fra hver deres side) da vi vil feire sammen som familie med lille som kommer i august ❤️

Vi feirer annethvert år med min og samboers familie[emoji4] i år skal vi være med svigers[emoji318]

Vi skal feire hos min mamma. Blir nok med hans familie neste år.

Vi feirer jul hjemme hos oss selv, kunne aldri i verden tenkte meg å reise bort i jula med alle barna og haugen med julegaver :eek: Mamma og hennes samboer har brukt å feire jul hos oss men nå er hun ikke mer :(

Min familie (ønsker å feire jul med de så lenge min bestemor er i live iallefall). Vi har ikke barn sammen enda, så ingen som «maser» om jul med barnebarn enda. Han velger selv og være med meg og min familie, her sagt han kan dra til sin familie hvis han vil :)

I år blir julekvelden hos hans familie. Neste år håper vi på hyttejul med min familie :)

Vi bytter mellom hans og min familie. I år er det min. Neste år svigerfar. Året etter min familie, og så svigermor. Kan vel hende det blir litt annerledes etter hvert nå når vi har fått barn. Svigermor har ikke gjesterom og bor for langt unna til at vi kan kjøre hjem, så i fjor var de her hos oss. Men da hadde vi to gjesterom. Nå har vi bare ett, siden ett har blitt barnerom.. Og lillesøstera til mannen(hu er 17) er sikkert ikke gira på å sove mellom foreldra sine. Men uansett nekter jeg å tro at svigermor klarer å vente med å feire jul sammen med sitt første barnebarn helt til hun er 3 år [emoji28]

I år blir det hos mine foreldre :)

Annethvert år som flere her. I år blir det med min familie [emoji1]

Feirer annenhver jul min familie, hans familie. Men siden jeg mistet pappa i fjord så er mamma alene på julaften så tror det blir litt endring etter hvert. I år skal vi være hjemme hos oss, og så kommer svigermor, mamma og min søster med familie, det blir koselig det [emoji4] er gubben sin tur i år. Men liker tanken så kan godt gjøre det flere ganger.

Feirer hjemme hos oss selv, bare oss. Ville ikke hatt det på noen annen måte.

Det varierer
I år blir det hytta med min familie
I fjor var det med svigerfar her

Last edited:
Back
Topp