Hvem er??

maja88

Gift med forumet
Ja, hvem er det som er første, andre, tredje eller fjerdegangs gravide ?? Altså svangerskap som e gått heilt ut :) Tenke ikje på SA og MA...

jeg selv er Andregangs :))

ser ut til at det er flest andregangs :) jeg er førstegangs og livredd, hehe;)

Jeg er andregangs :-) Og gleder meg til at jeg begynner å føle meg ordntlig gravid, magen vokster, dultene og sparkene fra spiren, fødselen og ikke minst bli kjent med babyen vår <3>

vilbli4 skrev:
Jeg er andregangs :-) Og gleder meg til at jeg begynner å føle meg ordntlig gravid, magen vokster, dultene og sparkene fra spiren, fødselen og ikke minst bli kjent med babyen vår <3>

Åååh, ja gleder meg eg og :D E det nåkka eg savne etter første, så e det akkurat det å glede seg tel alt det, å kjenne alt det :D <3 

Cc1337 skrev:
ser ut til at det er flest andregangs :) jeg er førstegangs og livredd, hehe;)

Kjenne tel følelsen. sæll om eg e andregangs så e eg livredd og. Men det har nok heilt sekkert sin grunn av at når første kom, så brukte eg 75 tima og han kom på skeiva og blei sendt med helikopter tel nyfødt intensiven i tromsø.. (Livredd førr at det skal skje igjen,)

førstegangs her :)

Hvor har alle dere førstegangsfødene gjemt dere??? På tråden om hvor gamle vi var var det jo INGEN førstegangsfødene nesten, jeg følte meg sååå alene. Nå er alt mye bedre <3

Var ikke et svaralternativ for meg, 5 gangsfødende her :)

Andregangs. Med fare for å virke heeelt teit, så må jeg si at jeg er utrolig selvsikker foran dette svangerskapet.

MamsTW skrev:
Andregangs. Med fare for å virke heeelt teit, så må jeg si at jeg er utrolig selvsikker foran dette svangerskapet.

Du er ikke teit, føler det på samme måte:-)

Her venter vi vår 2. :) Har 2 påbegynte svangerskap som ikke ble fullført pga MA/SA, men rekner med det ikke var det du mente?

Jeg er andregangs. Men i november er det 7 år siden jeg ble gravid sist, så husker nesten ingenting så føler meg nesten som det er førstegang. Blir spennende...

Du er ikke alene:)  Plages du med trøtthet? Er så sliten for tiden..sover godt på natten men må ta en god middags lur likevel. Å er trøtt igjen før 23 igjen...:P 

kariness skrev:
Hvor har alle dere førstegangsfødene gjemt dere??? På tråden om hvor gamle vi var var det jo INGEN førstegangsfødene nesten, jeg følte meg sååå alene. Nå er alt mye bedre <3

Back
Topp