Hvem er??

Milla-25 skrev:
 Du er ikke alene:)  Plages du med trøtthet? Er så sliten for tiden..sover godt på natten men må ta en god middags lur likevel. Å er trøtt igjen før 23 igjen...:P 

kariness skrev:
Hvor har alle dere førstegangsfødene gjemt dere??? På tråden om hvor gamle vi var var det jo INGEN førstegangsfødene nesten, jeg følte meg sååå alene. Nå er alt mye bedre <3

Tuller du eller? I går sov jeg til 12, derettet la jeg meg fra 17-19 og sov igjen før 12 :P

Hehe! Alt er nytt og ukjent for min del,så spør nok litt:P Høres veldig kjent ut:)

kariness skrev:

Milla-25 skrev:
 Du er ikke alene:)  Plages du med trøtthet? Er så sliten for tiden..sover godt på natten men må ta en god middags lur likevel. Å er trøtt igjen før 23 igjen...:P 

kariness skrev:
Hvor har alle dere førstegangsfødene gjemt dere??? På tråden om hvor gamle vi var var det jo INGEN førstegangsfødene nesten, jeg følte meg sååå alene. Nå er alt mye bedre <3

Tuller du eller? I går sov jeg til 12, derettet la jeg meg fra 17-19 og sov igjen før 12 :P

3 gangs fødende her :) Føler det er eeeevigheter siden sist da.. Det er nesten 4 år :)

Mrs.Mona skrev:
5, var ikke noe alternativ.. Har gått et svangerskap helt ut, og har 3 aborter bak meg.

Tenker da fullgåtte svangerskap :)

ka i alle daga skjedde me statestikken ?? :O

Her er det andregangs, og må si jeg er overrasket over hvor utrygg jeg er! Blir kanskje bedre etterhvert som ukene går!

Lykkeliten_84 skrev:
Var ikke et svaralternativ for meg, 5 gangsfødende her :)

. Er 6 gangsfødende jeg :)

Jeg er førstegangs og jeg er vettskremr! Tror ikke Jrg kommer til å tro dette svangerskapet går bra før ungen er 18!

maja88 skrev:

Cc1337 skrev:
ser ut til at det er flest andregangs :) jeg er førstegangs og livredd, hehe;)

Kjenne tel følelsen. sæll om eg e andregangs så e eg livredd og. Men det har nok heilt sekkert sin grunn av at når første kom, så brukte eg 75 tima og han kom på skeiva og blei sendt med helikopter tel nyfødt intensiven i tromsø.. (Livredd førr at det skal skje igjen,)

Takk for trøstende ord etc?  Det der er IKKE sannsynlig at kommer til å skje. Fødselen er først og fremst hardt arbeid, så det er en fordel om man klarer å bevege seg/trene litt i forkant. Ellers kommer det til å gå helt fint!

Andregangs:)

Hei!
Venter mitt tredje barn 9.mai 2013.
Gleder meg til å få en baby i hus igjen!

Back
Topp