Hvem er vi

ORIGINAL: Smarties
Hei Hei[:)] Jeg gikk førskolelærer i Vestfold i år, men jeg slutta rett etter jul fordi det absolutt ikke var noe for meg. Nå er jeg bosatt i Sverige og skal mest sannsymlig studere til å bli sykepleier her[;)] 

Ja, i 2010 vil alt være på Bakkenteigen, forhåpentligvis og det kan du glede deg til[:D] For Eik skolen er fryktelig sliten nå[X(] Du som har gått noe annet i år og begynner på nytt neste år, hvordan funker det med studielån? Vi får mer studielån ikke sant?[:)]

Uff, jeg håper jeg kommer til å trives altså! Nå er jeg lei av å virre rundt! [;)] Flytta til Sverige? Så moro da! Jeg har også vurdert sykepleien, men jeg har jobbet så lenge på sykehjem at jeg har blitt drittlei av turnusarbeid [8|] Ellers så er jo det en flott utdanning!

Jeg får jo oppleve både Eik og Bakkenteigen, jeg da. [:)] Eik er nok ganske så sliten, ja. Også er det mye styr med forskjellige bygg osv, men hva skjer med studentbarnehagen da forresten? Flytter den med førskolestudentene eller blir den værende på Eik? Jeg er også litt glad i litt tettere oppfølging, og litt mindre klasser enn det er på Bakkenteigen, men der er jo alt splitter nytt for lærerutdanningen i alle fall! Det er jo kjempepositivt. [:)]

Så lenge du ikke har brukt opp kvoten på 8 år, så får du mer studielån [;)] Selv har jeg "surret" bort 2 år med finansieringen, men det går helt fint med 3 evt. 4 år til. (Tenker kanskje å ta et ekstra år for å kunne undervise på barneskolen opp til 4. klasse). Men det vet jeg jo ikke enda [:D]

Så trivelig med eget forum da.[:)]

Æ e ei jente på 25 år og har en lite sønn på 4 1/2 måned. Studere økonomi på uiversitetet i tromsø (egentlig høyskolestudent, men univ og høyskolen har slått seg sammen). Akkurat no så e æ halvt ute i permisjon og studere halvt. Det går bra, men syns det e litt tøft også.

ORIGINAL: Studinen88

ORIGINAL: Smarties
Hei Hei[:)] Jeg gikk førskolelærer i Vestfold i år, men jeg slutta rett etter jul fordi det absolutt ikke var noe for meg. Nå er jeg bosatt i Sverige og skal mest sannsymlig studere til å bli sykepleier her[;)] 

Ja, i 2010 vil alt være på Bakkenteigen, forhåpentligvis og det kan du glede deg til[:D] For Eik skolen er fryktelig sliten nå[X(] Du som har gått noe annet i år og begynner på nytt neste år, hvordan funker det med studielån? Vi får mer studielån ikke sant?[:)]

Uff, jeg håper jeg kommer til å trives altså! Nå er jeg lei av å virre rundt! [;)] Flytta til Sverige? Så moro da! Jeg har også vurdert sykepleien, men jeg har jobbet så lenge på sykehjem at jeg har blitt drittlei av turnusarbeid [8|] Ellers så er jo det en flott utdanning!

Jeg får jo oppleve både Eik og Bakkenteigen, jeg da. [:)] Eik er nok ganske så sliten, ja. Også er det mye styr med forskjellige bygg osv, men hva skjer med studentbarnehagen da forresten? Flytter den med førskolestudentene eller blir den værende på Eik? Jeg er også litt glad i litt tettere oppfølging, og litt mindre klasser enn det er på Bakkenteigen, men der er jo alt splitter nytt for lærerutdanningen i alle fall! Det er jo kjempepositivt. [:)]

Så lenge du ikke har brukt opp kvoten på 8 år, så får du mer studielån [;)] Selv har jeg "surret" bort 2 år med finansieringen, men det går helt fint med 3 evt. 4 år til. (Tenker kanskje å ta et ekstra år for å kunne undervise på barneskolen opp til 4. klasse). Men det vet jeg jo ikke enda [:D]

Jeg tror nok du kommer til å trives jeg[;)] Jeg er enig med deg at det er best med litt mindre klasser. Ei venninne av meg går sykepleien på Bakkenteigen og der har de noen ganger forelesninger med 100 studenter liksom. Nå når jeg gikk på Ei hadde vi klasser fra A-D TROR jeg. Husker ikke. Men det var kun A og B som var vanlig temabasert førskolelærer. De andre var friluft, deltid osv[;)] Så noen ganger hadde vi forelesninger med B klassen og det gikk helt greit for vi var ikke så mye mer enn 40 stk på det meste. Vi hadde et kjempe fint klassemiljø[:)] Det med studentbarnehagen vet jeg dessverre ikke[:-] Jeg regner med det blir flyttet den også. Det er jo allerede en studentbarnehage ved Bakkenteigen så om det blir utbygging eller hva det blir aner jeg ikke!

Jeg er også veldig usikker ang dette med sykepleien og turnus. Kan se for meg det er helt greit så lenge man ikke har barn, men så fort man får barn blir det litt strevsomt kanskje. Men nå kan det hende jeg kommer inn på sosionom studiet også! Det blir spennende å se.

22 år om en uke, liten gutt på 7mnd.
Tar enkelt fag for å få generell studiekompetanse.
Så nå i mai/juni har jeg eksamen i: Engelsk, nyere historie og samfunnslære

Og til jul: norsk, naturfag og matte

Jeg er snart 21 år, studerer ved HiHm. Snart ferdig med mitt første årsstudium, men skal studere bedriftsøkonomi til høsten. Er samboer og har ei lita frøken på 2,5 år. Prøver på nr. 2 nå [:)]

Dette forumet har jeg ikke sett[:D]
Jeg er fyller 23 år snart, er alene med en sønn på 3 1/2 år.
Snart ferdig med 1.året på førskolelærer og er forløpig veldig fornøyd med det valget[:)]

HEI Ida her[:)]

Jeg holder på med mitt siste semester på sykepleieutdanninga.
Skriver på bacheloreoppgaven nå, den skal leveres neste fredag[&:]

Er 22 år og har en liten gutt på 14 mnd, samboer og er bondekjærring ved siden av studiene[:)] 

Har ikke sett dette forumet før, jeg.... Uansett:

Jeg studerer til veterinær, begynner på 9. semester til høsten, men har tatt 1/3 av dette nå i vår. Er vel delvis i permisjon nå, men skal ha en eksamen 4. juni. Avsluttende klinisk eksamen i hest[&:]

Jeg har ei lita snuppe på 8 måneder. Pappan hennes er samboeren min, og blir ferdig veterinær nå i juni[:D] Blir helt ålreit å få EN ut i jobb, merker jeg!

Jente 26 år fra Bergen, men bor på Sotra utenfor Bergen. Er alenemor og har en sønn som blir 3 i august. Studerer på FU Lønn og personal, skal ta regnskap til høsten, foreløpig mål er å bli regnskapsfører og senere få autorisasjon, får se hvor det fører hen[:)]

jeg vil presantere meg jeg og...

Er en jente/dame på 24![:o] år har en sønn på nå 1 år eller 13 mnder[;)]  Har tatt siste året på vernepleien i år og holder på å skrive batheloren min nå (derfor jeg er oppe så seint[8D]) skal levere på mandag... står jeg på den så er jeg ferdig utdannet til sommeren står jeg ikke må jeg hode ut til utpå høsten en gang[:'(]...

Har lært på den harde måten at det ikke er lett å ha kronisk syk unge og samboer og unge som begynner i bhg og blir mye syk av det, når praksis og oppgaver hoper seg opp og jeg sliter med å holde følge i svingene...  *hjertesukk*

Heisann[:)]

Jeg går første året sykepleien og er nå i permisjon. Skal ha tvillinger på August[:D]<3<3

Så gøy med eget forum for studenter [:)]
Jeg blir 23 år til høsten og alenemamma til ei prinsesse på 19 måneder. Studerer sykepleie på fulltid på HiO og er snaaaart ferdig med 1.året. Foreløpig veldig fornøyd med valget [:)] Har studert litt psykologi på NTNU og førskolelærer på HiVe før jeg fant ut at det er sykepleier jeg vil bli når jeg blir stor [:D]

Jer er 24 år og er mamma til verdens deiligiste lille gutt på 19 mnd. Utdanner meg til førskolelærer. Gikk mine første to år i Kristiansand, men etter 1,5 års permisjon begynte jeg på Stord nå i januar. Mitt siste halvår skal jeg ta over nettet fra høsten av.
Litt rotete, men gleder meg til å bli ferdig=)

Jeg er 32 år, alenemamma til en gutt på tre år og fulltidsstudent. Studerer radiografi og er snart ferdig med andre året mitt.

Eksamen er noe stress [:D]

Jeg er 23 år, gift og har en jente på 13 måneder [:)] Nr. 2 ventes i juli! Studerer helseøkonomi på UiO i 4. semester. Har ikke tatt noe permisjon ved første jenta, og vil også prøve å fortsette til høsten [;)] 

Trebarnsmor bosatt i Trøndelag, driver med generell studiekompetanse og håper å komme inn på høgskole med tid og stunder. [:D]

Er 22 år, samboer og er i permisjon med en sønn på 11 mnd. Har tatt opp fag jeg manglet fra vgs dette året og skal forhåpentligvis begynne å studere arkeologi til høsten.

hei hei![:D]  heter Charlotte, har en datter som heter Michelle som nærmer seg året[:)]  

skal ta allmen påbyggning til høsten[:D]

Heisan. Har ikke fått med meg at det er et eget forum for studenter her før nå[:D]
Her kommer en liten presentasjon av meg. Jeg går 3. året på allmennlærerstudiet, har et år igjen før jeg er ferdigutdannet lærer! Har en sønn på 1,5 år og samboer!

Back
Topp