GlaJenta88
Elsker forumet
ORIGINAL: Smarties
Hei Hei[:)] Jeg gikk førskolelærer i Vestfold i år, men jeg slutta rett etter jul fordi det absolutt ikke var noe for meg. Nå er jeg bosatt i Sverige og skal mest sannsymlig studere til å bli sykepleier her[;)]
Ja, i 2010 vil alt være på Bakkenteigen, forhåpentligvis og det kan du glede deg til[:D] For Eik skolen er fryktelig sliten nå[X(] Du som har gått noe annet i år og begynner på nytt neste år, hvordan funker det med studielån? Vi får mer studielån ikke sant?[:)]
Uff, jeg håper jeg kommer til å trives altså! Nå er jeg lei av å virre rundt! [;)] Flytta til Sverige? Så moro da! Jeg har også vurdert sykepleien, men jeg har jobbet så lenge på sykehjem at jeg har blitt drittlei av turnusarbeid [8|] Ellers så er jo det en flott utdanning!
Jeg får jo oppleve både Eik og Bakkenteigen, jeg da. [:)] Eik er nok ganske så sliten, ja. Også er det mye styr med forskjellige bygg osv, men hva skjer med studentbarnehagen da forresten? Flytter den med førskolestudentene eller blir den værende på Eik? Jeg er også litt glad i litt tettere oppfølging, og litt mindre klasser enn det er på Bakkenteigen, men der er jo alt splitter nytt for lærerutdanningen i alle fall! Det er jo kjempepositivt. [:)]
Så lenge du ikke har brukt opp kvoten på 8 år, så får du mer studielån [;)] Selv har jeg "surret" bort 2 år med finansieringen, men det går helt fint med 3 evt. 4 år til. (Tenker kanskje å ta et ekstra år for å kunne undervise på barneskolen opp til 4. klasse). Men det vet jeg jo ikke enda [:D]