Hvem er vi?

Jeg er 29 år, bor utenfor Trondheim. Jeg jobber som barnehagelærer og har en gutt på snart 3 år fra før. Samboeren min har en gutt fra før av og barnet i magen blir vår første. :Heartred
Vi har nettopp flyttet inn i vårt nye hus og gleder oss til tiden fremover :happy:.

Hei,

Gammel bruker med ny spire og nytt nick.

Jeg er 35 år, gift (for andre gang), har en 10 år gammel sønn og bor i utlandet. Spiren er et resultat av ICSI. Vi har bodd i utlandet i omtrent 3,5 år og trives veldig godt her. Er litt redd for at noe skal skje uventet i graviditeten da vi bor i et u-land med begrenset helsehjelp, men satser på at alt går bra :)

Hei, jeg er 28 år og bor på sørlandet sammen med ektemannen min og vår 17mnd gamle gutt.
Jeg er ufør men har jo fulltidsjobb som mamma og være kone. Hehe
Vi venter nå ei lita frøken som kommer i slutten av April/ begynnelsen av mai. Gleder oss til det. Men også gruer meg litt ettersom det blir jo helt nytt med at lille gutt skal få søsken. Så blir spennende. Tenker stadig på hvor vanskelig det blir med 2 barn, men er så mange som har 2 barn og flere så dette burde jo gå bra. Er vel mest redd for at lillegutt blir sjalu eller at jeg ikke klarer å finne ut hvordan man skal forholde seg til å fordele dette med 2 barn. Hvordan man skal forklare eller slike ting da. Men det blir spennende.
:):):)

Jeg bor i Arendal, blir 33 i år, gift og venter barn nr 3:love7 Fra før har vi to gutter født i 08 og 11, samt to katter og 10 hønerxsmile9 Jobber som stipendiat og foreleser, så holder for tiden på å skrive ferdig doktoravhandlingen min.

Hei!
Jeg er 30 år, gift og bor i rekkehus i Stavanger by. Har ei jente på 10 år fra et tidligere forhold, som bor hos oss 100%.
Jobber 80% som hjelpepleier, men er for tiden sykemeldt pga av at jeg er så sinnsykt dårlig, håper det går over snart er veldig frustrerende.
Er i uke 11 og skal på TUL neste uke, veldig spent

Back
Topp