Hvem er vi :)

25 år gammel og bor i Østfold. Er gift og har 3 nydelige barn, gutt på 7 år, gutt på 5 og eij jente på 3 år :) Har d alt for lett å bli gravid så ingen av mine er planlagte men de er like mye ønsket og elsket fordeom<3 er ikke alt i livet som kan planlegges :p
 
Jeg er 36 år og gift med min man som er 34 år. Sammen har vi en sønn på 5,5 år. Han tok det mange år og 5 prøverørsforsøk å lage. Var sikker på at søsken ville bli lettere. Men det måtte 13 prøverørsforsøk til. Er nå gravid for 8. gangen så har mistet mange. 4 spontanaborter og 2 graviditeter utenfor livmor siden vi starten søskenjakta i januar 2012. Sønnen min er prematur og har spesielle behov, mest sannsynlig grunnet sin tidlige start.
 
Er 30, jobber som barnepleier på føde/barsel. Forlovet og samboer.
Har gutt på 11 år, og jente på 7 år fra før.
Bor i Nord-Trøndelag.
Har en hund og 2 katter.
 
28 år, samboer, hus, hytte, 2 biler og hund :) ...Så nå var det bare babyen som manglet :) Vi gleder oss <3
 
Er 28, snart 29. Venter nr. 2 :) første er født Jan 15 :) har samboer og bor i Oslo ;)
 
Er 28 år, samboer og forlovet, og har etter mye om og men falt til ro med at dette sikkert går bra og at jeg sitter med en fin blomst på fanget i midten av mai :) Foreløpig termin er 13.mai. Bor på Sørlandet, men er tilflytter.
:flower
 
32år, gift, et barn fra før født 08. Prøvd lenge på denne spiren. Vært gravid flere ganger uten å ha hellet med meg. Satser på dette går bra, de jeg mistet var i 1trimester.
Bor på Østlandet.
 
32 år, forlovet og bonusmamma til 2 søtinger på 9 og 5 år. Vi venter nå vår første sammen ♥ Spennende :D
 
Jeg er 28 år, mannen er 29 år. Vi kommer fra Vestlandet og benytter sykehuset i Førde til undersøkelser.
Vi venter vårt første barn <3
 
22 år og fra Oslo. Sambo er 28 år og fra Østfold. Vi bor nå sammen i Oslo. Vi venter vårt første barn sammen :) [emoji173]️
 
Back
Topp