Hvem er vi?

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Jeg vet det har vært en presentasjonstråd før, men la oss ta en ny. Skriv litt om deg selv: bosted, alder, yrke, sivilstatus, termin, antall barn, osv.

28 år, bor rett utenfor Bergen, men er opprinnelig fra Østlandet:) er samboer og forlovet, har 2 flotte barn. En gutt på 6 og ei jente på 5 år:) Er utdannet hjelpepleier, har også tatt eksamen i skoleassistanse, men Jobber til vanlig i barnehage, men akkurat nå er jeg på arbeidavklaringspenger pga sykdom:-/ Har foeløpig termin 24 juni:) Skal på ultralyd den 22 januar, så får vel et mer korrekt svar da:):):)

Jeg er 30 år gammel, en opprinnelig fra ei lita bygd utenfor Trondheim, men bor nå utenfor Drammen. Er gift og har en sønn på litt over tre år. Jeg har hatt mange yrker, men nå jobber jeg som lærer ved en ungdomsskole. Er ikke helt ferdig med all pedagogikk enda, så tar PPU ved siden av full jobb. Om alt går bra er jeg helt ferdig i juni ;) Vi mistet et barn måneden før, så er usikker på syklusen min, derfor er jeg spent på ultralyden for å stadfeste termin, men den er rundt 10-12 juni. Sist visste vi ikke kjønn, denne gangen tror vi at vi skal vite det. Og sønnen min er født 8 dager før termin, så det kan bli maibaby :)

Jeg er 22, snart 23 fra Oslo, Ammerud :-) flytter med min kjære snart. Jeg er utdannet reiselivskonsulent. Mistet jobben pga prøvetid så skal til nav neste uke. Forlovet med min kjære siden november i fjord. Venter vårt første barn 23 juni. Satansaften <3 ordinær ultralyd nå om 15 dager :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg er 26, bor i Drammen med mannen. Vi giftet oss i August 2011:) Vært sammen i 9 år. Jeg er utdannet sivilingeniør i kjemi- og bioteknologi i Trondheim, og jobber i Jotun i Sandefjord som kjemiker. Akkurat nå er arbeidsoppgavene mine litt annerledes, siden jeg ikke får jobbe på lab med gravidmage. Pendler altså fra Drammen til Sandefjord hver dag. Merker det er litt slitsomt, men mannen fikk jobb i Oslo, og jeg i Sandefjord så da måtte det bli slik for en periode.

Venter barn nr.1 12.juni, etter en prøveperiode på 11 mnd:)

Hei! Endelig fant jeg igjen passordet mitt og fikk lastet ned iPad app'en!

Jeg er 25 år, gift og bor på Hadeland. Jobber som innkjøper (og litt sekretær for gutta) i et importfirma. Heldig som jeg er har jeg hjemmekontor 4 dager i uken fordi kollegaene er spredd utover Akershus/Oslo/Oppland. Har derimot måttet kaste inn håndkle denne uken, ørebetennelse, forkjølelse og nå det jeg tror er bivirkninger etter influensavaksinen. Hurra! Mannen synes synd på mini hver gang jeg hoster, og ser for seg at h*n tar salto hver gang. Hehe ;)

Vi venter vårt første barn i juni, foreløpig termin er 16. Skal på første UL på tirsdag, så da får vi vite hvem som gjemmer seg i magen og når h*n ventes. Vi tror det er en gutt, mens alle andre tror jente. Hadde vært moro om det var vi som hadde rett :)

Hei! Endelig fant jeg igjen passordet mitt og fikk lastet ned iPad app'en!

Jeg er 25 år, gift og bor på Hadeland. Jobber som innkjøper (og litt sekretær for gutta) i et importfirma. Heldig som jeg er har jeg hjemmekontor 4 dager i uken fordi kollegaene er spredd utover Akershus/Oslo/Oppland. Har derimot måttet kaste inn håndkle denne uken, ørebetennelse, forkjølelse og nå det jeg tror er bivirkninger etter influensavaksinen. Hurra! Mannen synes synd på mini hver gang jeg hoster, og ser for seg at h*n tar salto hver gang. Hehe ;)

Vi venter vårt første barn i juni, foreløpig termin er 16. Skal på første UL på tirsdag, så da får vi vite hvem som gjemmer seg i magen og når h*n ventes. Vi tror det er en gutt, mens alle andre tror jente. Hadde vært moro om det var vi som hadde rett :)
hei og velkommen inn hit :) gratulerer med en spire i magen :) blir spennende det ja ^^ her skal jeg ikke vite kjønn og min kjære skal vite. så han må fortelle rundt xD

Hei ! Jeg er 26 år og bor i oppland. Har 2 barn fra før på snart 6 og 4 år og venter mitt 3 med en annen barnefar. Er utdannet hjelpepleier og har de siste 3 årene jobbet på ett sykehjem. Foreløpig termin er 18 juni, skal på ordinær ul 15 januar så da blir det spennende og få vite litt mer :)

26 år,bor i Vestfold. Gift og har en gutt på snart 3 år fra før som gleder seg til å bli storebror.
Jobber som assistent/miljøarbeider i en bolig for voksne døvblindfødte. Hadde det ikke vært for kveld og helgejobbing pluss røddager så er det drømmejobben.

26 år,bor i Vestfold. Gift og har en gutt på snart 3 år fra før som gleder seg til å bli storebror.
Jobber som assistent/miljøarbeider i en bolig for voksne døvblindfødte. Hadde det ikke vært for kveld og helgejobbing pluss røddager så er det drømmejobben.

Glemte termin. He he. Menstermin er 17.juni,men skal på ul til fredag så da blir den vel flytta med noen dager.

Sent from my LT15i using BV Forum

Hei ! Jeg er 26 år og bor i oppland. Har 2 barn fra før på snart 6 og 4 år og venter mitt 3 med en annen barnefar. Er utdannet hjelpepleier og har de siste 3 årene jobbet på ett sykehjem. Foreløpig termin er 18 juni, skal på ordinær ul 15 januar så da blir det spennende og få vite litt mer :)

Kan jeg spørre hvor i Oppland du bor? Skal du på UL på Gjøvik du også? Alltid spennende med "noen i nærheten" :)

Kan jeg spørre hvor i Oppland du bor? Skal du på UL på Gjøvik du også? Alltid spennende med "noen i nærheten" :)
Skal på ul på Gjøvik ja :) Er ikke så mange som vet om graviditeten enda så venter litt med å svare på det andre ;)

Hei, er 23 år,24 i mars. Opprinnelig fra tana men flyttet til kirkenes for 2 år siden. Liker og skru på bilen og "style" de opp :) venter mitt første barn :)
Termin er satt til 27 juni, men tror jeg blir satt fram noen dager. Har ikke ultralyd time for 30 januar og vet ikke enda om jeg venter en prins eller prinsesse, men begge deler er hjertelig velkommen :)

Jeeeg er 23år, bor i Telemark. Venter nr 2, har fra før av ei jente på 2,5år. Hun blir 3 i juni, så blir morro og se om jeg rekker og presse ut denne først!
Jeg har samboer, vi har vært sammen i 4 år, han er også far til min første.
Jeg jobber på kundeservicen til Canal Digital og syns igrunn det er helt greit.. Drømmer om og bli lærer på barnetrinnet blandt annet..
Vi leier hus, kjører en dårlig bil og har ikke "rævva full av penger", men vi har masse kjærlighet oppi dær ! :D

Hei jenter! Jeg blir 30 i mars, og har til sommeren vært gift med min kjære i fem år. Har akkurat flyttet til Røa for å få bedre plass til vår lille prinsesse som kommer ca 13-14 juni (pluss/minus to uker, selvsagt). Sivilingeniør, jobber litt med prosjektering, rådgivning og ledelse.

Hei! Jeg er fra Mo i Rana, men har bodd i Trondheim de siste 4 årene :) Er 25 år og venter mitt første barn 30. juni. Bor sammen med pappan til lilleknøttet, vi har vært sammen i 3 år :) Vi har også en hund på 9 mnd, så blir spennende å se hans reaksjon :b Da leiligheten vi bor i nå blir altfor liten for vår lille familie håper jeg vi finner noe større før sommeren :)

31 år. Gift på 5 året med pappaen til bøllefrøet og gutten vår på 3 år. Kommer fra det bliiide sørlandet, bor i enebolig, og har ellers en hund på snart 7 år. Jobber som rus/sosialkonsulent og stortrives i jobben. Liker ellers å holde på med hundetrening, og fotball.

Back
Topp