Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hei og velkommen inn hitHei! Endelig fant jeg igjen passordet mitt og fikk lastet ned iPad app'en!
Jeg er 25 år, gift og bor på Hadeland. Jobber som innkjøper (og litt sekretær for gutta) i et importfirma. Heldig som jeg er har jeg hjemmekontor 4 dager i uken fordi kollegaene er spredd utover Akershus/Oslo/Oppland. Har derimot måttet kaste inn håndkle denne uken, ørebetennelse, forkjølelse og nå det jeg tror er bivirkninger etter influensavaksinen. Hurra! Mannen synes synd på mini hver gang jeg hoster, og ser for seg at h*n tar salto hver gang. Hehe
Vi venter vårt første barn i juni, foreløpig termin er 16. Skal på første UL på tirsdag, så da får vi vite hvem som gjemmer seg i magen og når h*n ventes. Vi tror det er en gutt, mens alle andre tror jente. Hadde vært moro om det var vi som hadde rett![]()
26 år,bor i Vestfold. Gift og har en gutt på snart 3 år fra før som gleder seg til å bli storebror.
Jobber som assistent/miljøarbeider i en bolig for voksne døvblindfødte. Hadde det ikke vært for kveld og helgejobbing pluss røddager så er det drømmejobben.
Hei ! Jeg er 26 år og bor i oppland. Har 2 barn fra før på snart 6 og 4 år og venter mitt 3 med en annen barnefar. Er utdannet hjelpepleier og har de siste 3 årene jobbet på ett sykehjem. Foreløpig termin er 18 juni, skal på ordinær ul 15 januar så da blir det spennende og få vite litt mer![]()
Skal på ul på Gjøvik jaKan jeg spørre hvor i Oppland du bor? Skal du på UL på Gjøvik du også? Alltid spennende med "noen i nærheten"![]()
Hihi, den er godSkal på ul på Gjøvik jaEr ikke så mange som vet om graviditeten enda så venter litt med å svare på det andre
![]()
DytterHva med å få denne på topp?
Altså i viktigste tråder eller noe?